728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتراض، تحصن و اعتصاب کارگران در شهربابک، اراک، دیواندره و مشهد

-

 -
-
شهربابک - کارگران مس سرچشمه با پرتاب کفش از مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران استقبال کردند
صبح روز یکشنبه اول شهریور 94 کارگران خشمگین مس سرچشمه با پرتاب کفش و مهر و تسبیح به مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس سرچشمه حمله‌ور شدند. این کارگزارن حکومتی که برای خاموش کردن اعتراض کارگران و وعده‌های دروغین بعد از چند روز اعتصاب کارگران در نماز این شرکت حاضر شده بود، به‌محض ورود مورد هجوم کارگران به جان آمده قرار گرفت و ایادی رژیم سراسیمه وی را در بردند.

مشهد - اعتراض کارمندان و کارگران کارخانه‌های صنعتی وینر مشهد
روز دوشنبه دوم شهریورماه 94 کارمندان و کارگران کارخانه وینر مشهد در اعتراض به اختلال در پرداخت مطالباتشان مقابل کارخانه تجمع نمودند و اعلام کردند تا دستیابی به حقوقشان به اعتراض ادامه خواهند داد.

اراک - اعتراض کارگران کارخانه به گستر مقابل استانداری و اداره کار
روز دوشنبه دوم شهریورماه 94 جمعی از کارگران کارخانه به گستر به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان به مدت٨ماه مقابل استانداری و اداره کار رژیم در اراک تجمع اعتراضی برپا کردند. کارگران خشمگین گفتند: این پنجمین تجمع آنهاست و تاکنون ایادی رژیم پاسخی نداده‌اند. گفته می‌شود مدیر عامل کارخانه نیز متواری است. کارگران در مقابل استانداری رژیم فریاد کشیدند ما گرسنه‌ایم حق و حقوق ما را بدهید وعده‌های دروغین تا کی؟
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/230a45a1-038a-43a9-b871-ba70d1d68737"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات