728 x 90

چهارمین روز تجمع خانواده‌های محکوم به اعدام مقابل قوه قضاییه با شعار «نه به اعدام» + فیلم

چهارمین روز تجمع خانواده‌های محکوم به اعدام
چهارمین روز تجمع خانواده‌های محکوم به اعدام

روز شنبه ۱۹شهریورماه ۱۴۰۱، تجمع خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام برای چهارمین بار در مقابل دفتر قوه قضاییه برگزار شد. تعداد این خانواده‌ها بیش از ۳۰۰تن برآورد می‌شود که با شعار اعدام نکنید خواهان لغو اعدام فرزندانشان شدند.

این جمعیت با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای «اعدام نکنید» و «نه به اعدام»، خواهان توقف اعدام‌ها شدند. خانواده‌ها که فرزندانشان را نیز به همراه آورده‌اند، همراه با مادران پیر خواهان توقف اعدام‌ها و ممانعت از اجرای حکم فرزندانشان هستند.

فرزند یک زندانی اعدام شده در این تجمع با ایراد سخنانی از مردم برای قطع اعدام‌ها کمک خواست و گفت: «ما نمی‌خواهیم کس دیگری از جوانان این مردم اعدام شود».

این چهارمین روز از تجمع خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام است. عوامل قوه قضاییه با وجود ۳روز تجمع و ساعت‌ها انتظار خانواده‌های زندانیان هیچ پاسخی به آنها نداده‌اند.

 

  • صحبتهای دردناک یک جوان و درخواست از مردم برای پشتیبانی و همبستگی و پیوستن به اعتراض آنها بخاطر نجات جان جوانان ایران زمین

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e5b4938-3fe6-4351-aee3-965141c9ef36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات