728 x 90

پیام همبستگی خانم شارون بارو، دبیرکل کنفدراسیون اتحادیهٔ جهانی بازرگانی «آی.تی.یو.سی»، با کارگران و معلمان ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر

پیام همبستگی خانم شارون بارو، دبیرکل کنفدراسیون اتحادیهٔ جهانی بازرگانی«آی.تی.یو.سی»
پیام همبستگی خانم شارون بارو، دبیرکل کنفدراسیون اتحادیهٔ جهانی بازرگانی«آی.تی.یو.سی»

خانم شارون بارو، دبیرکل کنفدراسیون اتحادیهٔ جهانی بازرگانی «آی.تی.یو.سی»، در همبستگی با کارگران و معلمان ایران به‌مناسبت روز جهانی کارگر پیام ویدئویی ارسال کرده است که در آن به شجاعت بی‌نظیر کارگران و معلمان ایران درود فرستاده و خواهان حقوق برابر بر اساس حقوق دمکراتیک و آزادی می‌باشد. او گفت: «ما در کنار شما برای همبستگی ایستاده‌ایم».

 کنفدراسیون اتحادیهٔ جهانی بازرگانی(آی.تی.یو.سی) در ۱۶۳کشور جهان حضور دارد و دارای ۲۰۰میلیون عضو می‌باشد.

خانم شارون بارو‌:

به شجاعت بی‌نظیر شما درود می‌فرستم

و خواهان حقوق برابر شما بر اساس حقوق دمکراتیک و آزادی هستیم

ما در کنار شما برای همبستگی ایستاده‌ایم

خانم شارون بارو- دبیرکل کنفدراسیون اتحادیه جهانی بازرگانی

خطاب به کارگران ایران اجازه بدهید همبستگی اتحادیه جهانی آی تی یو سی؛ کنفدراسیون اتحادیهٔ جهانی بازرگانی را با شما اعلام می‌کنم. ما از مشکلاتی که بر سر راه آزادی تجمع در ایران وجود دارد مطلع هستیم. ما مطلع هستیم که پیوستن به و استمرار یک جنبش مستقل چه مشکلاتی دارد، ما از وضعیت وخیم کاری شما، تهدیدها، آزار و اذیتها در کشور تان که به بیان ساده، غیرقابل تحمل هستند مطلع هستیم.

مبارزه شما برای حقوق اولیه و دمکراتیک قابل قدردانی است و در این روز کارگر اجازه بدهید به شما کارگران بگویم، و به‌خصوص به معلمان همکار خودم که مستمراً مورد اذیت و دستگیری هستند بگویم که در کنار شما هستم و با شما اعلام همبستگی می‌کنم.

ما امسال تظاهراتهای اعتراضی شما در سراسر کشور تان را دیده‌ایم. تظاهراتهای معلمان و کارگران پتروشیمی. و خیلی اعتراضات دیگر. ما می‌دانیم که تشکیل اتحادیه و ایستادگی شجاعانه شما برای احقاق حقوق خود در کشور تان با چه مشکلاتی روبه‌رو است. ما همین‌طور از درصد بالای تورم و فشار روزمره زندگی بر روی کارگران و خانواده‌های آنها مطلعیم که فقط برای زندگی و حیات آنها چالش بسیار بزرگی است. ما برای شما خواهان ضمانت شغلی، برابری اشتغال، به‌معنی حقوق برابر و تأمین اجتماعی و تأمین نیازهای اولیه زندگی برای حال و آینده، بر اساس حقوق دمکراتیک و آزادی بر اساس کنوانسیون ۹۷ و آزادی تشکل‌ها هستیم. من به شجاعت بی‌نظیر شما درود می‌فرستم. به شما تبریک می‌گویم و در کنار شما برای همبستگی ایستاده‌ایم. روز اول ماه می‌مبارک.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc3fc0f1-107d-4eed-9f42-e55924f9383b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات