728 x 90

پیام مجلس:‌ فشار حداکثری آمریکا پاسخ داده است

پیام مجلس:‌ فشار حداکثری آمریکا پاسخ داده است
پیام مجلس:‌ فشار حداکثری آمریکا پاسخ داده است

خبرآنلاین (۱۷تیر۹۹) با ارائه گزارشی از جنگ گرگها در مجلس ارتجاع به عمق تضاد میان جناح‌های رژیم از یک‌سو و بحران تحریم‌های بین‌المللی از سوی دیگر اشاره کرده است.

خواندن نماز آیات برای مجلس

خبرآنلاین نوشت:‌ «مجلس به ظاهر انقلابی، آن روز بحدی خشمگین و ترسناک بود که این بار مردم به‌جای پدیده‌های طبیعی هم‌چون زلزله و صاعقه و ... باید بر این مجلس نماز آیات بخوانند که جز وحشت چیز دیگری ندارد.»

این سایت حکومتی در بخشی دیگری از این گزارش می‌نویسد: «دروغگو خواندن ظریف در صحن علنی مجلس تیتر یک رسانه‌های جهان شد. آیا شما به‌دنبال رفع تحریم هستید یا اعمال تحریم؟ آیا وقتی که نماینده نظام جمهوری اسلامی در مجلس دروغگو خوانده می‌شود دشمن به مردم ما رحم خواهد کرد؟ آیا جز این است که حنای وزیر خارجه ما در جهان دیگر رنگی نخواهد داشت؟ و تندروهای گرامی از تریبون مجلس به تمام جهان فراخوان می‌دهند که ما خواهان تحریم هستیم، ما خواهان جنگ هستیم؟»


فشار حداکثری پاسخ داده است

خبرآنلاین در جای دیگری نوشت:‌ «مجلس انقلابی روز یکشنبه خطابش تنها ظریف نبود پیام آنها به غرب بود؛ پیام اول؛ برجام مرده است. پیام دوم؛ فشار حداکثری پاسخ داده است. پیام سوم؛ در جلسه شورای امنیت برای رفع تحریم‌ها با ترامپ هم‌رأی هستیم».
خبرآنلاین با اشاره به بحران اقتصادی افسارگسیخته طی روزهای اخیر افزود:‌ «در نهایت گرای مستقیم به دشمن و ادامه تحریم‌ها و بالا رفتن قیمت ارز و طلا.... رشته‌های ظریف در سخنرانی شورای امنیت پنبه شد.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cd05cbd-89a5-4b51-ab66-72d78aebed5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات