728 x 90

خامنه‌ای: این بلا آنچنان بزرگ نیست! این حادثه گذراست و فوق‌العاده نیست! خیلی بزرگ نکنیم!

خامنه ‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ‌ای ولی فقیه ارتجاع

-دروغ وقاحت‌بار و وارونه‌گویی خامنه‌ای:  مسئولان از روز اول با شفافیت خبررسانی کردند، اما برخی کشورهای دیگر پنهان‌کاری می کنند.

 

-خامنه‌ای نیروهای مسلح تحت امر و دفترش را برای کنترل اوضاع «موظف» به دخالت کرد

 

ولی فقیه ارتجاع پس فرمان جنایتکارانه انکار شیوع کرونا در ایران به خاطر نیاز به‌برپایی راهپیمایی حکومتی ۲۲ بهمن و برگزاری نمایش انتخاباتی مجلس ارتجاع، و حکم ضدانسانی غسل جان‌باختگان کرونا، روز سه‌شنبه با شرکت در نمایش درختگاری گفت: «این بلا آن‌چنان بزرگ و فوق‌العاده نیست و مسأله‌ای گذار است. خیلی بزرگ نکنیم».

ولی فقیه ارتجاع در یک غلط کردم‌گویی ضمنی نسبت به‌فتوای خودش مبنی بر وجوب غسل و کفن کردن فوت شدگان بر اثر کرنا گفت: «هر چه به شیوع آن کمک کند، سیئه است».

 

خامنه‌ای گفت: « امروز می خواهم راجع به مسئله جاری کشور یعنی مسئله بیماری شایعی که در کشور هست چند جمله عرض بکنم.

دستورهایی که مجموعه متخصص و کارشناس میدهند اینها را باید عمل کرد. یقینا هر چیزی که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری یک حسنه است. نقطه مقابل هر چیزی که کمک کند به شیوع این بیماری یک سیئه است. خدای متعال ما را موظف کرده که نسبت به سلامت خودمان و سلامت دیگران، سلامت مردم ما احساس مسئولیت کنیم.

 

 این بلا به نظر ما بلای آنچنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و داره، خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم. می‌تواند با دعا با توسلات خیلی از مشکلات را برطرف کنند،  این حادثه فقط در کشور ما پیش نیامده، این حادثه می‌دانید، شنیدید در بسیاری از کشورهای دنیا امروز این حادثه هست، تفاوتش البته این است که در بسیاری از کشورها پنهانکاری می‌کنند، نمی‌گویند. ما مسئولینمان با صفا و صداقت!! از روز اول با شفافیت خبر رسانی کردند!!، مردم را در جریان قرار دادند که خب کار خوبی هم بود. یک جاهایی هم نمی‌گویند اما می‌دانم،‌ اطلاع داریم که در یک جاهایی خیلی شدیدتر و همه‌گیرتر از کشور ما وجود دارد.

 

و مطلب آخر هم این است که مسئله یک مسئله گذرا است، یک چیز فوق العاده نیست، از این حوادث در کشور پیش می‌آید، البته من نمی‌خواهم مسئله را خیلی کوچک بگیرم،  اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسئله را. یک قضیه‌یی است پیش آمده، یک مدتی که انشاءالله خیلی طولانی نخواهد بود،‌ این برای کشور وجود خواهد داشت بعد همه رخت برمی‌بندد و می‌رود و می‌تواند تجریباتی که ما در این زمینه بدست می‌آوریم.

 

این می‌تواند یک دستاورد باشد. اگر این دستاوردهای را داشته باشیم، بلا برای ما تبدیل می‌شود به‌نعمت، تهدید تبدیل می‌شود به‌فرصت.» (تلویزیون شبکه یک رژیم ۱۳ اسفند۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b906396-9368-44ee-a66f-d2c9a62ddf00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات