728 x 90

پیام فعالان سیاسی و تشکیلاتی کردستان ایران در محکومیت تجاوزات رژیم به اقلیم کردستان عراق

محکومیت تجاوزات فاشیسم آخوندی به اقلیم کردستان عراق
محکومیت تجاوزات فاشیسم آخوندی به اقلیم کردستان عراق

جمعی از فعالان سیاسی و تشکیلاتی کردستان ایران طی پیامی در محکومیت تجاوزات اخیر فاشیسم آخوندی به اقلیم کردستان عراق، بر ایستادگی و مقاومت در مقابل این رژیم جنایتکار با اتکا به توده‌های زحمتکش و مبارزین آگاه و پیشرو تأکید کردند.

در این پیام از جمله آمده است:

رژیم فاشیستی اسلامی با تهدیدات مکرر فرماندهان تروریست پاسداران و سردمداران فاسد و جانی دولتی و مزدورانشان در مجلس ارتجاعی تلاش دارند تا اراده پولادین پیشمرگان قهرمان کردستان را بسنجند و از این طریق علاوه بر فشار به حکومت اقلیم کوردستان؛ مانع تداوم آمادگی دفاعی احزاب و فعالیت‌های سیاسی و دیپلماتیک آنها در کشور و در عرصه جهانی شوند.

ما به‌عنوان فعالان سیاسی و تشکیلاتی احزاب مترقی و مردمی کردستان که بالغ بر چهل سال است در برابر تهاجمات وسیع به کردستان در مقابل این رژیم جنایتکار مقاومت کرده و با اتکا به توده‌های زحمتکش و مبارزین آگاه و پیشرو در برابر آن ایستاده‌ایم؛ این بار نیز محکم و پا برجا هیچ ترس و واهمه‌ای از این تلاشهای مذبوحانه نداشته و در کنار پیشمرگان قهرمانمان تا پای جای می‌ایستیم و به مبارزات بر حق و انسانی جنبش ملی دمکراتیک کردستان پای فشاری می‌کنیم.
رژیم باید بداند که با این اقدامات، بار دیگر چهره سیاه خود را برای خلقهای ایران و کردستان نمایانتر می‌کند و بستر مبارزه سراسری و فراگیر توده‌ای را فراهم می‌نماید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2b3c303-dd87-43bd-a7d2-dedd83ca3c6b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات