728 x 90

خامنه‌ای پاسدار دژخیم احمدرضا رادان را به سرکردگی کل نیروی سرکوبگر انتظامی منصوب کرد

خامنه‌ای و پاسدار دژخیم احمدرضا رادان
خامنه‌ای و پاسدار دژخیم احمدرضا رادان

خامنه‌ای طی حکمی پاسدار جنایتکار احمدرضا رادان را به سرکردگی کل انتظامی رژیم منصوب کرد.

ولی‌فقیه ارتجاع با اشاره به پایان یافتن دوران مأموریت دژخیم اشتری، از خدمات جنایتکارانه وی قدردانی و ابراز رضایت کرد و از سایر دستگاههای حکومتی خواستار همکاری با نیروی سرکوبگر انتظامی شد. (خبرگزاری ایسنا رژیم ۱۷دی)

رادان در سال۱۳۵۹ به عضویت بسیج و سپس سپاه پاسداران در آمد و در جنگ ضدمیهنی دچار نقص‌عضو شد و بعد از آن به نیروی انتظامی منتقل گردید. رشته تخصصی او در دانشگاه ویژه آموزش مقامات رژیم دانشگاه ضدامام صادق، مدیریت بحران یعنی مدیریت سرکوب بوده است.

این پاسدار وحشی در سال۱۳۷۶ به سرکردگی نیروی انتظامی کردستان، در سال۱۳۷۹ به سرکردگی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان و در سال۱۳۸۲ به سرکردگی نیروی انتظامی در خراسان رضوی منصوب گردید و از مهر ۱۳۸۵ در سمت سرکرده انتظامی تهران بزرگ و سپس در سال۸۷ تا ۹۳ به‌عنوان جانشین سرکردهٔ انتظامی کل کشور به سرکوب و جنایت اشتغال داشته است.

رادان در سالهای بعد رئیس مطالعات راهبردی نیروی انتظامی برای سرکوب هر چه بیشتر بوده است.

نام احمدرضا رادان به‌دلیل کثرت جنایتهایش در وقایع زندان کهریزک در قیام ۱۳۸۸ بر سر زبانها افتاد و سرانجام با افشاگریهای بین‌المللی، در مهر ۱۳۸۹ توسط خزانه‌داری آمریکا و در فروردین ۱۳۹۰ توسط اتحادیه اروپا به‌خاطر قتل و ضرب و شتم و بازداشت معترضان و نقض شدید حقوق‌بشر لیست‌گذاری و تحریم شد.

رادان از سرکردگان و مجریان طرح‌های سرکوبگرانه رژیم موسوم به ارتقای امنیت اجتماعی، اصلاح پوشش زنان، بازداشت معتادان و اراذل و اوباش بوده و بازرسی از کارگاهها و فروشگاههای لباس و آرایشگاههای مردانه، عکاسی‌ها و حتی بازرسی خانه‌های افراد مجرد را به‌عهده داشته است.

شهرت اصلی رادان به‌خاطر شکنجه‌های وحشیانه در کهریزک است که منجر به‌شهادت شماری از بازداشت شدگان قیام ۸۸ شد.

 

یک پزشک که از شکنجه‌گاه کهریزک جان سالم بدر برد درباره نقش پاسدار رادان گفت: بازداشتگاههای مثل داخائو، ماتازن، آشویتس، ابو غریب و گوانتانامو را از یاد ببرید. اول این‌جا است و کورگاه و قبر شما، دنیا و آخرت شما همینجا است. این جملاتی بود که احمد رضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ وقتی هفته‌یی یکبار پنجشنبه‌ها صبح با هلیکوپتر به این‌جا می‌آمد، می‌گفت.

روزهای پنجشنبه رادان و عامریان و کشمیری با هلیکوپتر می‌آمدند. ما را برهنه و خیس می‌کردند و می‌کوبیدند روی زمین و روی آسفالت داغ وسنجاق قلت می‌زدیم و می‌زدند تا توی شیبی که پایین بود بیهوش شویم و دوباره آب روی ما می‌ریختند و ما را به هوش می‌آوردند و در سربالایی می‌گفتند بدوید، یا دیوار را هل بدهید که عقب برود و هر کسی عقب می‌ماند بیشتر کتک می‌خورد.

 

رادان در شنود مکالمات بسیمی ۲۶آبان ۸۸

پویا ـــ پویا ــــ پویا صادق -پویا ـــ پویا ــــ پویا صادق پویا، صادق، ـــ جلیل پویا ــ صادق

جلیل خسته نباشی ـ کجایی الآن خوب بزن دیگه. این ولیعصر، انقلاب رو بزن دیگه مؤمن

(نامفهوم) اومدن اونجا بزن لت و پارشون کن بفرستشون سمت شمال بچه‌های بسیج اونجا پذیران... ها ماشاءالله سریع سریع معطل نکن...

جلیل ولیعصر و انقلاب رو بزن ولیعصر و انقلاب

جلیل سریع بزن دیگه تکون بخور

دستت درد نکنه می‌تونی به یادگار خودت رو برسونی صادق؟ یادگار، یادگار

ببین بزن لت و پار کن ها هر پای شکسته یک صواب ،

محمد صادق ـــ محمـــــــد ــ جلیل صادق

ولیعصر برو بالا به سمت شرق یه سی پنج تا صد نفری جمعند اونا روبزن لت و پارشون کن ـــــ آقا ب… .

یعنی سر چهار را دوباره شکل می‌گیردا بچه‌هاتم اونجان کهریزکی شون کن، ولیعصر، انقلاب، زود زود زود

کمین داخلی

احمد بگو چیه احمد بله بله خیر انشاءالله، انشاء الله خیرِ تو فعلاً بزن اینها رو لت و پار کن اونا با من آقا یه هفت هشت ده تا پیرزن هستن اینها را هم بزن تمام شه

(نامفهوم)مثل همون یکی دوتا جمعشون کن.

از انقلاب به سمت پایین آره آره

تیم های کوچیک بفرست برای اونا ها

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه ۱۸اردیبهشت۱۳۹۲ در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم خاطرنشان کرد:

پاسدار سرتیپ احمدرضا رادان جانشین سرکرده نیروی انتظامی، اعلام کرد طرح‌های «امنیت اجتماعی» در تهران و ۱۷شهر بزرگ دیگر از جمله اصفهان، شیراز، کرمان، همدان، استانهای البرز و خراسان، مازندران، گیلان و گلستان از اوایل اردیبهشت به مورد اجرا گذاشته شده است. در چارچوب این طرح سرکوبگرنه شمار زیادی از جوانان تحت عنوان مقابله با «سگ گردانی و اراذل و اوباش و مواد فروشان خرد و زنان خیابانی» دستگیر می‌شوند.

هدف اصلی این اقدامات سرکوبگرانه تشدید جو رعب و وحشت و جلوگیری از انفجار نارضایتی و خشم مردم در آستانه نمایش انتخابات است.

 

یکی دیگر از مهمترین مأموریتهای رادان در تهران مقابله با مجاهدین و جوانان شورشگر بوده است. متقابلاً مجاهدین هم به‌گفته خودش با مأموران و مزدوران وی درگیر شده‌اند:

پاسدار دژخیم احمد رضا رادان ۲۶بهمن۱۳۸۹

منافقین رو به کار گرفتند در کشور. دیروز چند تجمع بسیار کوچک، ما داشتیم که با استفاده از پیک ترافیک و شلوغی شهر اقدام به راهبندان مصنوعی کردند یک نقطه از شهر هم در سمت غرب محل تعداد حدود ۱۵۰نفر تجمع و راهپیمایی داشتند چند تا سطل زباله رو آتش زدند با مقابله دست پلیس و امنیتی روبه‌رو شدند که تعدادی شون دستگیر شدند متأسفانه از سمت آنها به سمت مردم و نیروهای امنیتی و پرسنل تیراندازی صورت گرفت که در این قالب ۹نفر از بچه‌های امنیتی مجروح شدند به ضرب گلوله. چند نفر از مردم هم مجروح شدند که در این حادثه یک نفر از اونها به‌رغم تلاش پزشکان به‌شهادت رسید که در گزارشات اطلاعاتی ما هم بود که منافقین ظرف این چند روز بسیار تلاش کردند که اقدامات بسیار زیادی رو می‌خواستند انجام بدهند که خوشبختانه چند نفر از منافقین هم دستگیر شدند که پرونده اونها انشاءالله تکمیل میشه و در اختیار مقامات قضایی قرار خواهد گرفت. (تلویزیون رژیم۲۶دی ۸۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84704e49-0805-48d5-8e20-52d2e35723fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات