728 x 90

پیام خانواده‌های شهیدان مجاهد خلق به‌ مناسبت چهلم شهیدان قیام آبان ۹۸

شهدای قیام آبان ۹۸
شهدای قیام آبان ۹۸

هموطنان عزیز

قیام آفرینان و کانون‌های شورشی قهرمان

مادران و خانواده‌های داغدار شهدای بخون خفته آبان ماه،

هزاران درود و سلام بر شما

قیام قهرمانانه آبان ماه گذشته بار دیگر اثبات کرد، چهل سال حکومت ننگین و فاسد و سر تا پا غرقه در جنایت و کشتار آخوندی، به‌رغم سرکوب و قتل‌عام و زندان و شکنجه و حمایت و کمک مماشات‌گران رنگارنگ بین‌المللی نتوانسته شعله آزادیخواهی را در مردم تحت ستم ایران خاموش کند و آخوندهای جانی و در راسش خامنه‌ای جنایتکار را دچار رعشه سرنگونی کرده است.

فرزندان دلیر و شورشی شما، و شهدای قهرمان قیام آبان ماه، درس فراموشی ناپذیری به این رژیم وحشی ضدایرانی دادند و به او نشان دادند که دیکتاتوریهای شاه و شیخ که در آخرین مرحله عمر ننگینشان به کشتارهایی چون ۱۷شهریور سال۵۷ و کشتار آبانماه ۹۸ مبادرت می‌کنند.،هرگز نمی‌توانند با این قتل‌عام ها، و بگیر و ببندها و حکومت نظامی و تیراندازی و شلیک مستقیم گلوله‌های پاسداران به‌قلب و سر و سینه جوانان ما و دستگیری و زندان، فریاد آزادیخواهی مردم دلیری را که تصمیم به قیام برای آزادی گرفته‌اند، خفه کنند.

فرزندان دلاور مردم ایران در قیام آبانماه، با خون پاکشان درخت تناور آزادی را آبیاری و هر چه رویان‌تر کردند و با فدای جانشان نشان دادند که برای کسب آزادی هیچ مانعی را به‌رسمیت نمی‌شناسند

در این چهل سالی که بعد از ربوده شدن انقلاب ضدسلطنتی توسط خمینی دجال و ضدبشر، آخوندها حاکمیت ننگین‌اشان را برقرار کردند، بهترین فرزندان ما، در میدانهای نبرد و در سیاهچالها و زندانهای قرون وسطی حکومت آخوندهای جانی به‌ شهادت رسیدند، ولی همیشه شاهد جوشش خون پاک عزیزانمان بوده‌ایم و حالا نیز این دختران و پسران پاک و دلاور شما هستند که لرزه سرنگونی را به اندام فرتوت این رژیم پلید انداخته‌اند.

پس هزاران درود بر شما که چنین فرزندان پاکی در دامن پرمهرتان پرورده‌اید و این قیام قیامی است تا پیروزی و سر بازایستادن ندارد.

لازمه ادامه نبرد برای آزادی ایران عزیزمان از یوغ آخوندهای جانی و فاسد و تحقق پیروزی، همانا اتحاد بین همه اقشار مردم آزاده و محروم ایران و هم‌چنین همبستگی با خانواده‌ای شهیدان و اسیران و پشتیابی و حمایت همه‌جانبه از کانون‌های دلیر شورشی است.

ما خانواده‌های شهیدان مجاهد خلق در دو دیکتاتوی شاه و شیخ از همه هموطنان عزیزمان درخواست داریم که با برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم چهلم شهدای قهرمان آبان ۹۸، به‌هر ترتیب و هر شکلی که می‌توانند، در گروه‌های کوچک و بزرگ، خاطره این قهرمانان فراموشی ناپذیر را گرامی بدارند و به جانیان حاکم نشان دهیم که به‌قول برادر مسعود با گرفتن و کشتن و بستن فقط گور خودشان را می‌کنند و ما چون فرزندانمان تا به آخر می‌ایستیم.

 

صبح نزدیک است

سلام بر آزادی درود بر شهیدان

از طرف مادران و خانواده‌های شهیدان مجاهد خلق

عزیز رضائی(مادر رضائیهای شهید)

سوم دی ۱۳۹۸

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7bb81fe-33b1-4127-92b7-607369982143"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات