728 x 90

پلیس ملداوی یک کشتی ایرانی حامل مواد مخدر را توقیف کرد

توقیف کشتی حامل مواد مخدر  توسط ملداوی
توقیف کشتی حامل مواد مخدر توسط ملداوی

پلیس ملداوی اعلام کرد یک کشتی ایرانی حامل مواد مخدر را در آبهای این کشور توقیف کرده است.

پلیس ملداوی با صدور بیانیه‌یی در این‌باره گفت این کشتی را در همکاری با نیروهای دفاع ملی ملداوی و بر اساس اطلاعاتی که نشان می‌داد این کشتی همواره برای قاچاق مواد مخدر در این منطقه استفاده می‌شده است توقیف کرده است.

بر اساس بیانیه پلیس ملداوی مقادیر زیادی مواد مخدر در این کشتی مشاهده و ضبط شده است و ۷فرد مظنون مرتبط با این پرونده دستگیر شده‌اند.

 

لازم به یادآوری است در تاریخ ۳۰فروردین۹۸ مقامهای گمرک بلغارستان بیش از ۲۸۸کیلو گرم هروئین جاسازی شده را در یک کامیون که از ایران آمده بود، کشف و ضبط کردند.

محموله قاچاق در ۱۴۴بسته، داخل یک ماشین اسپری رنگ جاسازی شده بود. راننده ایرانی این کامیون بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، گمرک بلغارستان اعلام کرد که این بزرگترین محموله کشف شده هروئین در مرز بلغارستان در سال جاری میلادی به‌شمار می‌رود.

 

نگاهی کوتاه و گذرا به چند نمونه‌ از آنچه در سالیان اخیر توسط ارگانهای اطلاعاتی سایر کشورها کشف و اعلام شده است ماهیت کثیف باندهای مواد مخدر رژیم را که سرنخ تمامی آنها به س‍پاه پاسداران ختم می‌شود بهتر و بیشتر برملا می‌نماید: (جزئیات بیشتر)

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/159a1caa-a9ba-4597-801c-cf8de3381727"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات