728 x 90

«‌وقتی مقاومت جرم می‌شود»!

رژیمی رو در نظر بگیرید که همه ذخایرش رو از دست داده. بنیانگذار دجالش گوربگور شده. جنگ ضدمیهنیش به نتیجه نرسیده. تو درونش دعواست. جایگاهش تو سوریه و عراق رو از دست داده. پروژه ساخت بمب اتمش به خنس خورده. برجامش به فنا رفته. از اون طرف تحریمهای فلج کننده شروع شده و از همه وحشتناک تر این‌که با قیام سراسری مردم خشمگین و گرسنه هم مواجهه.

حالا یه چنین رژیم پابگوری یه اپوزیسیون سازمان‌یافته و منسجم داره به‌نام مجاهدین که تو این وانفسا فعالتر و جنگنده‌تر از همیشه است.

اوه اوه... چی میشه! وضعیت خراب رژیم و بحرانهای بین‌المللی و قیام و مجاهدین. خب واضحه که پیوند این عوامل خیلی برای آخوندها ترسناک و هولناکه. اما این رژیم چه کاری از دستش بر میاد؟!
آیا این بحرانها جدا از هم هستن؟‌ آیا از هم منفصل هستن یا با هم ارتباط ارگانیک و دینامیک دارن؟‌ تا جایی که به خود آخوندها برمیگرده از خامنه‌ای تا مهره‌های ریز و درشت رژیم صراحتاً به ارتباط عمیق این بحرانها با هم اعتراف می‌کنن. حالا سؤال اینه که خطرناکترین و اصلی‌ترین بحران برای رژیم کدومه؟‌ خودشون میگن مجاهدین. حالا سؤال اینجاست که با این مجاهدین چیکار بکنه؟‌

اعدام؟‌ بیش از ۱۲۰هزار نفرشون رو اعدام کرده.

دستگیری؟‌ سالهاست داره دستگیر می‌کنه. همین الآن هم زندانهاش پر از مجاهدین و هوادارانشونه.

لیست تروریستی؟؟؟ یعنی ببردشون در لیست تروریستی؟ این روش رو آزمود اما مجاهدین از لیست در اومدن.

بمباران و موشک‌باران؟‌ همه اینها رو کرد ولی بدتر شد. الآن هم دیگه دستش بهشون نمیرسه.

توطئه تروریستی؟ ۴۰ساله درگیر همینه. جدیداً هم توی آلبانی و فرانسه و بلژیک و آمریکا مشغول همین کار بود اما همه‌اش لو رفت خراب شد رو عمامه آخوندها.

دیگه چی؛ شیطان‌سازی؟؟‌ تخریب مجاهدین؟!‌ سناریوسازی و سناریو بافی؟!‌ آهااااااااااااان!... این شیوه‌ایه که هزاران هزار مأمور اطلاعاتی و بسیجی سایبری همین الآن مشغولشن. بقایای سلطنت مدفون هم تا دلتون بخواد این تولیدیهای وزارت اطلاعات رو نشخوار می‌کنن و بهش دامن میزنن. در این زمینه هم آخوندها مثل همه شیوه‌های کثیف و ضدانسانی رکورد زدن. حالا ما تو این ویدئو میخوایم یه نمونه از این مزخرفات تولیدی آخوندها رو زیر ذره‌بین ببریم.
میگن چرا مجاهدین از قیام سراسری حمایت می‌کنن؟‌ چرا مجاهدین اخبار قیام رو منعکس می‌کنن؟‌ این کار باعث میشه که آخوندها هر تظاهرات و هر حرف مخالفی رو با متصل کردنش به مجاهدین سرکوب کنن.

بله!... میدونم!.. من هم مثل شما اولین بار که این خزعبل رو شنیدم نزدیک بود اسفناج روی سرم سبز بشه. اما خب از ترشحات مغزی آخوندها بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.

یعنی این رژیم بعد از ۴۰سال اعدام و شکنجه،‌ برای سرکوب مردم دنبال بهونه میگرده؟‌ اون وقت اگه مجاهدین نباشن بهونه‌ای نداره و ۲روزه سرنگون میشه؟! این شد حرف آخه؟‌ بابا آخه نطفه این رژیم با سرکوب و اختناق و ستم بسته شده. اصلاً دی.ای.ان این رژیم یعنی سرکوب. یعنی انحصار. بیاید با هم بریم به اولین روزهای شکل‌گیری حاکمیت. بریم به اسفند ۵۷. اون زمان که مجاهدین هنوز مقاومت سازمان‌یافته رو شروع نکرده بودن. اون زمان که هنوز دست به اسلحه نبرده بودن. بریم اون تاریخ ببینیم این رژیم چه می‌کرد با مردم:

۹اسفند ۵۷: تبعیض جنسی علیه زنان به عرصه ورزش تعمیم داده شد.

۱۱اسفند ۵۷: زنان از قضاوت منع شدند و بدین‌ترتیب صدها زن قاضی یا کارآموز قضایی بلاتکلیف ماندند.

۱۲اسفند ۵۷: مراکز مجاهدین در یزد، کاشان و تربت‌حیدریه مورد حمله چماقداران قرار گرفت و تعطیل شد.

۱۶اسفند ۵۷: فتوای حجاب اجباری زنان شاغل در اداره‌های دولتی صادر شد. شعار «یا روسری یا توسری» از اولین شعارهای حکومت خمینی بود.

۱خرداد ۵۸: اولین زن را در ملأعام شلاق زدند.

۲۱تیر ۵۸: برای اولین بار ۳زن را به اتهام منکرات اعدام کر‌دند.

خمینی سرکوب رو با تعرض به زنان شروع کرد و بعد هم از۱۲اسفند ۵۷، سرکوب سیاسی رو با حمله به دفاتر و ستادهای مجاهدین و فدایی‌ها آغاز کرد و بالاخره در مرداد ۵۸ سرکوب رو با حمله به ستادهای مرکزی مجاهدین و فدایی‌ها در تهران به اوج رسوند.

ملاحظه می‌کنید که این قبیل حرفها تماماً در خدمت دیکتاتوری ولایت فقیهه. فهم این واقعیت هم اصلاً سخت نیست. کافیه لحظاتی با استغفار خودتون رو به جای ولی‌فقیه بگذارید. ولی‌فقیهی که برای سرکوب مردم کلی نیرو ارگان سازمان‌یافته داره. سپاه داره. بسیج داره، وزارت اطلاعات داره، لباس‌شخصی داره، برای مقابله با این وحوش چه باید کرد؟‌ با دست خالی میشه به جنگشون رفت؟‌ اصلاً میذارن تظاهرات گسترده شکل بگیره؟‌ این مردم برای از دور خارج کردن این ارگانهای سرکوبگر به سازماندهی نیاز دارن یا ندارن؟‌ به رهبری نیاز دارن یا ندارن؟‌ به این‌که جریان قدرتمندی باشه که صداشون رو به گوش دنیا برسونه نیاز دارن یا ندارن؟‌ مگه وجود چنین نیرویی و چنین سازمانی اصلی‌ترین خطر و تهدید برای حاکمیت رژیم نیست؟! مگه تو بحبوحه برجام و در حالی‌که به رابطه با اروپا نیاز داره علیه مجاهدین عملیات تروریستی آن هم در قلب اروپا نمی‌کنه؟ ‌پس کسی که این‌جور خزعبلات رو تکرار می‌کنه خواسته یا ناخواسته دقیقاً به رله‌کننده حرف خامنه‌ای تبدیل شده. میگه مجاهدین نباشن! راستی کی بیشتر از خامنه‌ای و روحانی در این شرایط میخواد که مجاهدین نباشن؟! اتفاقاً اگر مجاهدین نبودن الآن سرکوب خیلی سیستماتیک‌تر و نهادینه‌تر بود و ایران رو گورستان کرده بود. چرا؟ چی شد که رژیم دیگه نمی‌تونه مثل دهه ۶۰ و اون شکنجه‌ها و کشتارها و سرکوب‌ها، همون فضا رو ادامه بده؟ چی شد که چنگالها و دندانهای این حیوان وحشی شکست و ریخت؟ چی شد که توانایی‌ها و ظرفیت سرکوبش ته کشید و از نفس افتاد؟ آیا جز اینه که در این نبرد ۳۷ساله مقاومت ایران و مجاهدین با پرداخت قیمت سنگین به این‌جا کشوندنش؟ آیا جز اینه که این مجاهدین با کارزارهای بین‌المللی و افشای جنایتهای رژیم، سیاست سرکوب آخوندها رو به بن‌بست کشوندن؟!

گذشته از همه این حرفها برای این‌که مضحک بودن این قبیل حرفها رو بهتر فهم کنیم فقط کافیه نگاهی به تاریخ مبارزات آزادی‌خواهانه بشر بیاندازید. راستی اگه کسی به شما بگه اگه شورش اسپارتاکوس نبود رومی‌ها سرکوب نمی‌کردن به ریشش نمی‌خندید؟‌ اگه کسی بگه بدون مقاومت ضدفاشیستی در اروپا،‌ هیتلر هیچوقت دست به کشتار نمی‌زد چطور؟‌ راستی اگه یه نفر به مردم آمریکا بگه اگر جرج واشنگتن نبود، استقلال آمریکا زودتر اتفاق می‌افتاد، آمریکایی‌ها چی میگن بهش؟!

بله!‌ ملاحظه می‌کنید که این یکی ترفند آخوندها برای از میان برداشتن مجاهدین هم نخ‌نماتر و رنگ‌باخته‌تر از این حرف‌هاست که بتونن باهاش کاری از پیش ببرن. استراتژی کانونهای شورشی با جنگ هزار برابر و شورشگری حداکثر پیش میره و رژیم ولایت فقیه با این ترفندها و این تقلاها نمیتونه از سرنگونی محتوم فرار کنه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af2cf579-f559-4648-80b8-809b8b31c520"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات