728 x 90

وضعیت شیوع کرونا و کلکسیونی از «ناکارآمدی و عقب‌ماندگی»

شیوع کرونا و ناکارآمدی رژیم آخوندی
شیوع کرونا و ناکارآمدی رژیم آخوندی

هاشمیان از متخصصان بیمارستان مسیح دانشوری در مورد گسترش لجام‌گسیختگی کرونا که همه کشور را در نوردیده است به بی‌خیالی سران حکومتی برای مقابله با کرونا اعتراف کرد.
روزنامه حکومتی شرق ۱۴مرداد در این رابطه نوشت: در حال حاضر وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشورمان به‌گونه‌یی است که کلکسیونی از ناکارآمدی و عقب‌ماندگی را در خود جای داده است. طبق گفته محمدرضا ظفرقندی، رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی، «آمار فوتی روزانه کرونا در ایران از اتحادیه اروپا با حدود ۴۵۰میلیون نفر جمعیت، بیشتر شده است».
در همین رابطه آرام اسحاقی یک پزشک عمومی اظهار داشت: «حتی سرم و آب‌مقطر هم پیدا نمی‌شود و فقط با مرگ بیمار بدحال تخت برای سایر بیماران خالی می‌شود. قیمت داروهای کرونا در بازار سیاه نجومی است. فاجعه در حال رخ‌دادن است و کشور در این حوزه رها شده است.
از طرفی رئیس بیمارستان سینای تهران نیز پیرامون فقدان پایه‌یی‌ترین الزامات در بیمارستانها گفت: «به داد بیمارستانها برسید! تخت و اکسیژن می‌خواهیم. اگر تعداد بیماران مقداری بیشتر شود، دیگر پشت در بیمارستان می‌مانند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e924acd8-4ece-4df6-a2e1-42540584a4c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات