728 x 90

رابرت جوزف:ورشکستگی اقتصادی و فشار تحریم‌ها، رژیم ایران را به روزهای پایانی رسانده است

 گزارش از سخنان جوزف مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در کهکشان
گزارش از سخنان جوزف مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در کهکشان

گزارشی از سخنان جوزف مقام سابق وزارت‌خارجه آمریکا در گردهمایی جهانی با قیام مردم ایران که در صدای آمریکا شنبه ۲۹تیر انعکاس داشته است.

مجری: رابرت جوزف یک مقام ارشد پیشین در وزارت‌خارجه آمریکا می‌گوید ورشکستگی اقتصادی و فشار تحریم‌ها رژیم ایران را به روزهای پایانی آن رسانده است.

رابرت جوزف معاون پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین‌المللی گفت ما شاهد روزهای پایانی رژیم ایران هستیم.

رابرت جوزف: «پایان دیکتاتوری مذهبی نزدیک است و ملاها می‌دانند که روزهای‌شان به شماره افتاده است. شما می‌توانید این را در اقدامات مذبوحانه آنها و ناتوانیشان در ایجاد اصلاحات ببینیید و حس کنید. ملاها می‌دانند که اقتصادشان وضعیتی اسفناک دارد و به‌خاطر فساد سازمان‌یافته بی‌کفایتی و نیز تحریم‌های بین‌المللی ورشکسته شده است».

آقای جوزف که برای تجمع مجازی و ترتیب یافته از سوی یک گروه اپوزیسیون ایرانی مقیم اروپا صحبت می‌کرد گفت: « آخرین تصمیم رژیم ایران این است که خود را به چین بفروشد. به‌گفته او ملاها تمام مشروعیت خود را از دست داده‌اند و اکنون این مردم ناراضی ایران هستند که بقایای رژیم را تهدید می‌کنند».

وی گفت: «فشار بر رژیم تاثیر‌گذار است و باید ادامه یابد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/025f4251-1b7b-4100-b7af-eb3ca37b24aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات