728 x 90

وحشت سرکرده انتظامی تهران بزرگ از تبلیغ فروش سلاح

فروش سلاح در فضای مجازی
فروش سلاح در فضای مجازی

پاسدار حسین رحیمی سرکرده انتظامی تهران بزرگ در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی ایسنا اعتراف کرد: در مواردی شاهد این بودیم که تبلیغات نامناسبی در برخی از سایتها که بعضی از آنها دارای مجوز هم هستند، منتشر می‌شود. تبلیغاتی مانند فروش چاقو، سلاح سرد، شبه سلاح، فشنگ، مسائل غیراخلاقی و... که لازم است بر این موارد نظارت صورت بگیرد.

سرکرده انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت: برای سایتی که از مجاری قانون مجوز گرفته و فعال است، واضح و مبرهن است که تبلیغ فروش سلاح، فشنگ، مسائل ضداخلاقی و... در آنها غیرقانونی و مجرمانه است.

 

نیروی سرکوبگر انتظامی خوزستان روز دوم فروردین۱۴۰۱ اعلام کرد: در خوزستان، ۵۹قبضه سلاح شامل ۲۴قبضه کلت کمری، ۲قبضه کلاشینکف، ۲قبضه سینالوف، ۳۱قبضه سلاح شکاری و ۴ تیغه خشاب کلاش، ۲۸ تیغه خشاب کلت، ۱۲۰ فشنگ جنگی کلاش، ۵۰ فشنگ جنگی کلت و ۱۰ فشنگ شکاری کشف کرده است (خبرگزاری حکومتی فارس ۲فروردین).

آخوند ناصری امام جمعه خامنه‌ای در بهبهان در هراس از کشف سلاحهای جنگی در این شهر گفت: مردم بهبهان با وجود مشکلات اقتصادی هرگز حاضر نشدند در پازل دشمن و مجاهدین بازی کنند. وی ضمن تقدیر از مأموران سرکوبگر انتظامی خواهان برخورد با دارندگان سلاح شد (خبرگزاری حکومتی مهر ۳بهمن ۱۴۰۰).

 

خاطرنشان می‌شود قاسم رضایی یکی از سرکردگان نیروی انتظامی رژیم شنبه ۱۱اردیبهشت۱۴۰۰، از ورود سلاح و مهمات به کشور و خرید و فروش آن از طریق فضای مجازی اعتراف کرد.

وی گفت: «تمام سلاحهای مکشوفه ساخت آمریکا هستند و از کشور ترکیه وارد شده، لذا از کشور ترکیه درخواست داریم در این رابطه اقدامات کاربردی انجام دهد و از ورود محموله‌های ضدانسانی و امنیتی به کشور جلوگیری کند».

سرکرده نیروی انتظامی ضمن اظهار وحشت، به خط و نشانهای توخالی در برخورد با خرید و فروش سلاح در فضای مجازی پرداخت و گفت: «دشمنان بدانند که تمام توطئه‌های آنها با هوشیاری سربازان اسلام در نطفه خفه خواهد شد. نمی‌توانیم در مقابل هنجارشکنیها و افرادی که نظم و آرامش جامعه را برهم می‌زنند سکوت کنیم چرا که این مهم، خط قرمز ما است» (سایت حکومتی مشرق ۱۱اردیبهشت).

 

جانشین نیروی سرکوبگر انتظامی استان ایلام از افزایش ۶۴درصدی کشف سلاح جنگی در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر ۲۰شهریور۱۴۰۰ حسین نجفی جانشین نیروی سرکوبگر انتظامی استان ایلام در مصاحبه با خبرنگاران حکومتی گفت: در پنج ماهه نخست امسال با افزایش ۶۴درصدی کشف سلاح جنگی و ۲۳درصد سلاح شکاری غیرمجاز روبه‌رو بوده‌ایم.

 

اسماعیلی، سخنگوی قضاییه جلادان روز ۷بهمن۱۳۹۹ در کنفرانس مطبوعاتی وحشت رژیم را نسبت به‌فضای مجازی آشکار کرد و گفته بود:‌ « در این روزها امروز ویروس‌هایی به‌مراتب بدتر از ویروس کرونا و مصادیق مجرمانه‌ای مانند خرید و فروش سلاح در این فضا بیداد می‌کند که به هیچ عنوان قابل توجیه و پذیرش نمی‌باشد اقدام قضایی انجام‌شده و سخنانی که برخی از مقامات قضایی در روزهای اخیر بیان کرده‌اند. همگی ناظر بر ساماندهی مدیریت و پالایش این فضا از مصادیق مجرمانه است نه انسداد فضای مجازی». (تلویزیون اینترنتی عدالت رژیم ۷بهمن).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a9c132e-b21e-417d-a432-d07384843874"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات