728 x 90

وحشت رژیم از چهارشنبه سوری، روی آوردن به تمهیدات بازدارنده

وحشت رژیم از چهارشنبه سوری
وحشت رژیم از چهارشنبه سوری

حکومت آخوندی در وحشت از چهارشنبه‌سوری به تمهیدات بازدارنده روی آورده است.

خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا روز ۲۴ اسفند، تحت عنوان «اعلام آماده‌باش چهارشنبه آخر سال به استانداران» نوشت: «سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده‌باش چهارشنبه آخرسال به استانداران خبر داد و گفت: اکیپهای عملیاتی آتش‌نشانی و ایمنی در مراکز تجمع مستقر شوند».

در ابلاغیه وزارت کشور رژیم هم‌چنین آمده است: «ضرورت دارد اجرای برنامه‌های آموزشی، ترویجی و بازدارنده، هرس و جمع‌آوری شاخ و برگ درختان از سطح معابر و پارک ها، جمع‌آوری پسماندها از سطح معابر و مخازن هم‌چنین استقرار اکیپ های عملیاتی آتش‌نشانی و ایمنی در مراکز تجمع در اولویت قرار گیرد».

 

روز ۲۲ اسفند نیز پاسدار سرهنگ علی محمد رجبی، از سرکردگان نیروی سرکوبگر انتظامی موسوم به‌فتا گفت: « شهروندان به‌هیچ عنوان برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری به‌این دست دعوتنامه‌ها و فراخوانهای گردهمایی توجهی نکنند»

روز ۱۹ اسفند ستاد اجتماعی مجاهدین طی فراخوانی اعلام کرد: «در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت، به کوری چشم خامنه‌ای، که خاموشی و خمودگی می‌خواهد، در چهارشنبه‌سوری در هر کوی و برزن آتش بپا کنیم. ترس و سکون و سکوت را در شعله‌های آتش بسوزانیم. ”زردی“ و درد و بلای ملت ارزانی دستگاه ولایت باد.... این، بخشی از جنگ سرنوشت برای برافکندن رژیم ولایت فقیه است. سوزاندن تصاویر و بنرها و مترسکهای خمینی و خامنه‌ای و روحانی در این جنگ، روشنی بخش قلبهای مردم دردمند ایران است... با قیام ِآتش در چهارشنبه‌سوری، به استقبال سال جدید می‌رویم»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/873dcbb0-2251-4c26-8d31-aa3b8fd4c7b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات