728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,

خانواده بشار اسد توسط مزدوران رژیم ایران حفاظت می‌شوند

-

نیروهای سپاه پاسداران در سوریه
نیروهای سپاه پاسداران در سوریه
گزارشی از تلویزیون العربیه:
ارگانهای وابسته به رژیم ایران و سپاه پاسداران، از مهمترین و حیاتی‌ترین مراکز نظام اسد در سرتاسر سوریه دفاع می‌کنند و تماماً دست در خون مردم این کشور دارند.
این دخالتها از سال گذشته به‌صورت علنی درآمد و نه تنها سرکردگان رژیم ایران سعی در پنهان کردن آن ندارند، بلکه با صریح‌ترین جملات به آن اعتراف می‌کنند.
مزدوران رژیم ایران که تماماً درگیریها را فرماندهی می‌کنند، تقریباً در تمامی مراکز مهم حضور دارند از جمله شهر حلب.
این مزدوران، فرماندهی مستقل دارند و خودشان تصمیم‌گیرنده هستند. تمامی آنها افکار بنیاد گرایانه دارند و قتل و کشتار مسلمانان سنی را مباح می‌دانند.
طبق اطلاعیه‌هایی که سازمانهای حقوق‌بشری در این رابطه منتشر کرده‌اند، سران مذهبی رژیم ایران قبل و بعد از ورود این مزدوران به خاک سوریه با سخنرانیهای خود این‌گونه القا می‌کنند که جنگ و قتل‌عام مردم سوریه کاری دارای ثواب و پاداش معنوی است.
گردان کتائب قدس، که تماماً زیر نظر قاسم سلیمانی کار می‌کند، بسیار آموزش دیده است، تعداد تقریبی آنها 1200نفر تخمین زده شده که مسئولیت اخص آنها، حفاظت از بشار اسد و خانواده‌ی او است و ترددات اسد زیر نظر آنها انجام می‌شود.

پرچم داران خراسان، نام تیپ مشترکی است که در آن، مزدوران ایرانی عراقی و پاکستانی با هم کار می‌کنند، اصلی‌ترین مأموریت این عناصر حفاظت فرودگاه دمشق است. تعداد نیرویی این گردان بین 600تا 1000نفر گفته می‌شود. یکی دیگر از زیر مجموعه‌های این تیپ گردان موسوم به الحسین است که در خط مقدم نبردهای شهر حلب حضور دارد فرمانده‌ی این گردان ایرانی است و تعداد آنها 1200نفر است.

سازمان تروریستی بدر یکی دیگر از گروه‌های تروریستی در سوریه است که زیر نظر سرکردگان رژیم ایران کار می‌کند، این مزدوران متخصص سرکوب، دستگیری، ایجاد رعب و وحشت در خیابانها هستند آنها که آدم کشان حرفه‌ای به‌شمار می‌آیند حدود 1500نفر هستند.

بارها رزمندگان و انقلابیون با مدارک مستند، جنایات این مزدوران را در دمشق افشاء کرده‌اند. کار اخص این مزدوران پاکسازی اماکن و تمام‌کش کردن قربانیانی است که به هر دلیل در صحنه حضور دارند. آنها مأموریت دارند، هر جنبنده‌ای که نفس می‌کشد را به قتل برسانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbce8ef4-05f9-48a4-8544-4b41ba91a2d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات