728 x 90

وحشت رژیم از کانون‌های شورشی و استراتژی قیام و ارتش آزادی

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

وحشت رژیم از کانون‌های شورشی و استراتژی قیام و ارتش آزادی

حسینی همدانی امام جمعه کرج در جریان نماز جمعه حکومتی این شهر گفت: اما دو نکته را هم باید عرض بکنم اول این‌که قسمت عمده موفقیت در دستگاه اطلاعاتی کمک خود شماست یعنی وقتی شما یک چیزی دیدید شنیدید آنرا بی‌اهمیت رها نکنید یک مطلبی کوچکی خیلی مؤثر خواهد بود گاهی بیان یک مطلب کوچک سرنخی است برای این‌که یک باند بزرگی از تبهکاران گرفتار بشه و در دام بیفتد که امنیت کشور ما مردم پایه است و این حسن است که هر چه موضوع تقویت بشه و امنیت مردم پایه باشد امنیت بالاتر مستدام‌تر خواهد بود و بیشتر میشه اطلاعات ما هم باید مردم پایه باشه و هم هست لذا دوستان از بیان مطلب به عزیزان دستگاه اطلاعاتی دریغ نداشته باشید. ارتباط خودتان را بیشتر بکنید شماره‌ها در دسترس است! در همین قضیه دستگیری که عرض کردم گفته‌های خود مردم سرنخ‌ها را داد و اینها توانستند کارهایی را که انجام بدهند انجام بدهند و نقش مؤثری در سرعت کار همین بیان مردم و همان عکسهای کوچکی که گرفتن فیلم کوچکی که داشتن مؤثر بوده این نکته اول. (سایت هیأت آنلاین رژیم-۲۰آبان ۱۴۰۱)

 

آخوند حسینی‌پور امام جمعه رژیم اردکان ۲۰آبان ۱۴۰۱

در تاریخ انسان یک دهه شصت را داشتیم که ما منافقین چه جنایتهایی را انجام دادند اما بر اثر گذشت زمان و فاصله از این اون کتاب هاست و آن نشر این معارف هست و این تاریخ صحیح است که می‌تواند ذهنهای ما را و ذهن جوانها و بچه‌های ما را با آن حوادثی که اتفاق افتاده آشنا کند لذا این قضیه را باید جدی بگیریم و در این مسیر سعی و تلاش بکنیم.

اینها دنبال ضربه زدن به ایران قوی هستند دنبال ضربه زدن به حاکمیت اسلام هستند.(سایت هیأت آنلاین رژیم-۲۰آبان ۱۴۰۱)

 

آخوند علیمرادی امام جمعه خامنه‌ای در کرمان ۲۰آبان ۱۴۰۱

این اشخاصی که به اغتشاش اقدام می‌کنند علیه این نظام کارهایی انجام می‌دهند حرمت رهبری را هتک می‌کنند بدانند اینها جهنمی برای اینها خواهد دست بردارند از این کارها ....و یک نکته هم به آنهایی که نارضایتی دارند اعتراضی دارند مطالبه‌ای دارند که مطالبه به جاست شنیده می‌شود در رفع نیاز آنها اقدام می‌شود در زمان خود صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند موج درست نکنند که دشمنان ملت سوار موج آنها شود و به بهانه آنها دشمن موج‌سازی نکند مراقب باشند.

این گروهک خبیث منافقین مدعی برگشت به این کشور است شما جز جنایت و شرارت و فساد و تباهی چه ثمره‌ای داشته‌اید که می خواهید برگردید.(تلویزیون کرمان رژیم -۲۰آبان)

 

آخوند یوسف‌پور امام جمعه خامنه‌ای در کیش ۲۰آبان ۱۴۰۱:

جنگ هشت ساله را پیش آوردند اون روز این ملت در میدان بود ، منافقین ۱۷هزار قربانی گرفتند این مردم در میدان بودند این دفعه دشمن با یک حیله پیچیده‌ای وارد میدان شده... (تلویزیون شبکه کیش رژیم ۲۰آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79a1a1d7-5676-4a05-8f46-44e359ee31d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات