728 x 90

وحشت امام جمعه‌های خامنه‌ای از تورم لجام‌گسیخته و پیامدهای اجتماعی آن

 تورم لجام‌گسیخته و پیامدهای اجتماعی آن
تورم لجام‌گسیخته و پیامدهای اجتماعی آن

 امام جمعه‌های خامنه‌ای آخوند براتی، علیدادی سلیمانی و محمدی لاتینی، در نمایش جمعه۲۲ اردیبهشت  سه شهر بجنورد، کرمان و ساری طی سخنانی وحشت نظام را از اوجگیری قیام بدلیل افزایش  شدید قیمت‌ها بیان کردند.

آخوند براتی به پیامدهای اجتماعی نسبت شرایط وخیم اقتصادی و معیشتی اقشار مردم در رابطه با افزایش قیمت‌ها هشدار داد و از دولت که با چراغ خاموش به‌دنبال افزایش قیمت‌هاست، پرسید که آیا این در تضاد با شعار سال هست یا نیست؟

آخوند علیدادی سلیمانی نیز برای بازدارندگی بر سر قدرت و احتیاط در داخل و خارج از کشور تاکید کرد.

اما آخوند شاهرخی به وحشت از وضعیت انفجاری جامعه و شکست کمر جوانان انقلابی توسط دولت اشاره کرد و توصیه کرد بر شاخه ننشینید و درخت تناور را از ریشه نزنید.

 

آخوند براتی امام جمعه موقت خامنه‌ای در بجنورد، به پیامدهای اجتماعی نسبت شرایط وخیم اقتصادی و معیشتی اقشار مردم در رابطه با افزایش قیمت اجناس و کالاها که «دولت چراغ خاموش به‌دنبال افزایش قیمت‌ها» است هشدار داد.
وی در ادامه گفت:... ما متأسفانه شاهد افزایش قیمت اجناس و کالاها و خدمات هستیم به‌نظر میرسه که دولت با چراغ خاموش به‌دنبال افزایش قیمت‌ها هست آیا این در تضاد با شعار سال هست یا نیست؟.
وی پیامدهای یک جامعه انفجاری را یادآور شد و افزود:... اولاً در اون بحث گرانیها دیگه مردم ظرفیت و تحمل این را ندارند که قیمت‌ها بیشتر از اون چه که هست افزایش پیدا بکند. (شبکه اترک رژیم ۲۲اردیبهشت).

آخوند علیدادی سلیمانی امام جمعه خامنه‌ای در کرمان گفت: برای اینکه هر روز بر قدرتمان بیفزایم تا در حوزه‌های مختلف به بازدارندگی برسیم باید هم مراقب و مواظب داخل کشور باشیم و هم با هوشیاری و مراقبت هر چه تمام‌تر خارج را مراقب و مواظبت کنیم.

اگر میخواهیم این [نظام] هیچ آسیبی متوجه اون نشود راهی جز این نداریم که بازدارندگی را در بخش اقتصادی در بخش سیاسی و امنیتی در بخش نظامی در همه حوزه‌ها جدی بگیریم.

آخوند محمدی لاتینی امام جمعه خامنه‌ای در ساری در وحشت از وضعیت انفجاری جامعه گفت: نیروی انتظامی را تنها نگذاریم نیروی انتظامی را بفرستیم وسط میدان بعد همه پشتش را خالی بکنیم.

آخوند شاهرخی امام جمعه خامنه‌ای در خرم‌آباد گفت: بر شاخه ننشینید و درخت تناور را از ریشه نزنید .... این تعبیر که دولت کمر جوانان انقلابی را شکست این با مبانی رهبر معظم انقلاب سازگار نیست.

به‌گونه‌ای سخن نگویید که همه خیال کنند همه فاسد هستند همه مفسد هستند همه خائن هستند همه شهوت پرست هستند. گرانی کمر مردم را خم کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4effaf7-d8c9-4c49-8a0c-ce3afad95927"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات