728 x 90

وحشت امام جمعه‌های خامنه‌ای از تحریم مردمی و سوت و کور بودن سیرک انتخاباتی

نمایش جمعه - عکس از آرشیو
نمایش جمعه - عکس از آرشیو

امام جمعه‌های خامنه‌ای وحشت حکومت آخوندی را از تحریم مردمی و سوت و کور بودن سیرک انتخاباتی به نمایش گذاشتند.

آخوند آل هاشم امام جمعه خامنه‌ای در تبریز ۲۱خرداد۱۴۰۰:

دشمنان ما مشارکت حداقلی را راهبرد خودشان در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانند مشارکت حداقلی راهبرد دشمنان نظام اسلامی است رصد و تحلیل و بررسی رسانه‌های استکباری و پیاده‌نظام آنان در خارج و برخی عناصر واداده آنان در رسانه‌های داخلی حکایت از تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات دارد. دقت در مقابله با ترفندهای دشمن در صحبت‌هایمان در سخنرانی‌های‌مان در زمین طراحی شده آنان بازی نکنیم. متأسفانه این از زبان همه ما جاری می‌شود این حرف می‌گوییم کاهش احتمالی مشارکت مردم در انتخابات خواهیم داشت به‌خاطر دلخوری مردم از عملکرد ها البته اگر چنان که کاهشی هم نسبت به گذشته داشته باشیم.

آخوند دژکام امام جمعه خامنه‌ای در شیراز۲۱ خرداد۱۴۰۰:

یک عده می‌گویند آقا ما دیگه شرکت نمی‌کنیم با کی قهر کردی که؟ خودت با خودت قهر کردی قهر که ندارد مگه می‌شود انسان از زیر بار وظیفه انسانی‌اش وظیفه شهروندی‌اش شانه خالی کند بگوید من الآن قهر هستم قهر با کی هستی؟ محکم پای کار باشید و از همین حالا اعلام کنید به همه کسانی که نشستند اونطرف آب و خیال خام می‌پزند که روز جمعه آینده کسی نمی‌خواهد بیاید پای صندوق و استقبال نمی‌کنند و اینها بگویید بلند که ما پای کار نظام اسلامی تا آخر ایستاده‌ایم.

آخوند شاهچراغی امام جمعه خامنه‌ای در سمنان ۲۱خرداد۱۴۰۰:

دشمن می داند این انتخابات چقدر مهم است که دارد جان می‌کند خارجی و بعضی بدخواهان داخلی می‌گویند جمعه از خانه‌هایتان بیرون نیایید رأی ندهید.

آخوند شاهرخی امام جمعه خامنه‌ای در خرم‌آباد ۲۱خرداد۱۴۰۰:

مصیبت وقتی ست که مردم با صندوق رأی قهر کنند و پای صندوق های رأی حاضر نشوند به‌خاطر این است که این جدایی وقتی که ایجاد شد دشمنان اون فاصله را پر می‌کنند... بدخواهان ملت شریف ایران می‌گویند پای صندوق های رأی نروید پس اینها برنامه دارند.

آخوند عبادی امام جمعه خامنه‌ای در بیرجند ۲۱خرداد۱۴۰۰:

طرح‌های مختلف می‌بینید فتنه‌های عظیم ایجاد می‌کنند کارشان اصلاً همین است اونها هر روز فتنه دارند هر روز فتنه دارند کی می‌گوید رأی ندهید؟ رسانه‌های بیگانه نگاه کنید همانهایی که ما را می‌کشند همانهایی که ما را ترور می‌کنند همه‌شان موافق همه با هم هماهنگ می‌گویند رای ندهید حالا کی میگه رأی ندهید؟ خیلی عجیب هست‌ها! دشمن میگه رأی ندهید بابا او می‌گوید رأی ندهید یعنی چه؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/890e64c8-5e74-4799-9822-057a1edf52f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات