728 x 90

واکنش رسانه‌های حکومتی به تسخیر ۵۱۳۸دوربین‌ کنترلی در شهرداری تهران

تسخیر ۵۱۳۸دوربین‌کنترلی در شهرداری تهران توسط کانون‌های شورشی در سالمرگ دجال ضدبشر
تسخیر ۵۱۳۸دوربین‌کنترلی در شهرداری تهران توسط کانون‌های شورشی در سالمرگ دجال ضدبشر

سوز و گداز رسانه‌های حکومتی در واکنش به تسخیر ۵۱۳۸ دوربین‌ کنترلی در شهرداری تهران توسط کانون‌های‌شورشی در سالمرگ دجال ضدبشر مورد استفادهٴ بیت‌العنکبوت خامنه‌ای و مقر رئیسی جلاد، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی سرکوبگر انتظامی و قبر خمینی.

تسخیر و از دسترس خارج شدن دوربینهای کنترلی در شهرداری تهران، مورد استفاده بیت‌العنکبوت خامنه‌ای و رئیسی، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و انتظامی.

جایگزینی شعار درود بر رجوی، مرگ بر خامنه‌ای همراه با عکس‌های رهبری مقاومت در سایتهای شهرداری تهران.

شهرداری رژیم در تهران اعلام کرد اختلال عمدی در سامانه شهرداری تهران برای دقایقی (!) این سامانه را با انتشار تصویری موهن (!) از دسترس خارج کرد.

 

شهرداری رژیم در تهران

شهرداری رژیم: ماهیت اختلالگران و شیوه فعالیت آنها پس از بررسی نهایی توسط نهادی مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد

 

  • خبرگزاری رادیو و تلویزیون رژیم اختلال عمدی در سامانه شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

 

خبرگزاری رادیو و تلویزیون رژیم

سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهاد‌های مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه است.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس اختلال عمدی در صفحه سامانه داخلی شهرداری تهران

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس

 

خبرگزاری سپاه پاسداران اختلال عمدی در صفحه سامانه داخلی شهرداری تهران

 

خبرگزاری سپاه پاسداران

 

باشگاه خبرنگاران سپاه پاسداران تصویر موهن (مرگ بر خامنه‌ای) در سامانه شهرداری

 

باشگاه خبرنگاران سپاه پاسداران

 

وبسایت حکومتی نواندیش:

وب‌سایت‌های «شهرداری تهران» و «سامانه تهران من» حوالی ظهر روز پنجشنبه ۱۲خرداد ۱۴۰۱ از دسترس خارج شده‌اند که در همین راستا سازمان فاوای شهرداری تهران در اطلاعیه‌یی اعلام کرد: اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

- - 14

 

سایت حکومتی صراط:

سازمان فاوا شهرداری تهران اطلاعیه داد: اختلال عمدی در سامانه داخلی شهرداری تهران 

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص اختلال در سامانه‌های شهرداری، اطلاعیه‌یی صادر کرد.

- - 15

 

اعتماد آنلاین حکومتی: هک و انتشار این تصویر موهن باعث شد سایت‌های شهرداری تهران غیرفعال شوند

- - 0

- - 1

 

سایت حکومتی راهبرد معاصر: وب‌سایت‌های «شهرداری تهران» و «سامانه تهران من» از دسترس خارج شدند

- - 10

 

سایت حکومتی دانشجو نیوز: روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد: ظهر امروز ۱۲خرداد ماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

 

- - 9

 

تلویزیون شبکه۵ رژیم: اخلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویر موهن از دسترس همکاران خارج کرد

 

عصر ایران: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

 

العالم رژیم:

اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس خارج کرد.

روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران در پی اختلال در سامانه شهرداری تهران و سایت تهران من اعلام کرد: اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

فرآیند این رفع اختلال محدود به‌سرعت اتفاق افتاد. البته سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا فعلاً محدود شده است.

سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

ماهیت اختلالگران و شیوه فعالیت آنها پس از بررسی نهایی توسط نهادهای مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

تین نیوز حکومتی: اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

به گزارش تین نیوز به‌نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران فرآیند این رفع اختلال در حال انجام است. البته سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی هم‌اکنون محدود شده است.

- - 6

 

سایت حکومتی روز نو: پیش‌تر از ساعاتی قبل یک گروه هکری با انتشار ویدیوهایی از دیتاسنتر مرکز فن‌آوری اطلاعات شهرداری تهران، مدعی شد که به زیرساخت دوربینهای مراقبتی شهرداری تهران دسترسی پیدا کرده است.

روز نو: ساعاتی قبل یک گروه هکری با انتشار ویدیوهایی از دیتاسنتر مرکز فن‌آوری اطلاعات شهرداری تهران، مدعی شد که به زیرساخت دوربینهای مراقبتی شهرداری تهران دسترسی پیدا کرده است.

- - 12

 

سایت حکومتی مشرق:

سازمان فاوا شهرداری تهران اطلاعیه داد؛ اختلال عمدی در سامانه داخلی شهرداری تهران

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص اختلال در سامانه‌های شهرداری، اطلاعیه‌یی صادر کرد.
به گزارش مشرق، در این اطلاعیه آمده است: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر پنجشنبه ۱۲خرداد ۱۴۰۱، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

فرآیند رفع این اختلال محدود، به‌سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

- - 13

 

وبسایت حکومتی فرارو: «اختلال عمدی» در سامانه‌های شهرداری تهران

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

- - 17

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا:

اختلال در سامانه‌های شهرداری تهران/بررسی ماهیت اخلالگران و شیوه فعالیت آنها

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.

- - 4

 

سایت حکومتی مردم‌سالاری: ایسنا نوشت: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در اطلاعیه‌یی اعلام کرد: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر امروز ۱۲خرداد ماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه‌ٔ اینترنتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به‌سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

- - 19

 

سایت حکومتی جوان آنلاین: در این اطلاعیه آمده است: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر پنجشنبه ۱۲خرداد ۱۴۰۱، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

- - 7

 

سایت حکومتی تجارت نیوز:

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در اطلاعیه‌یی اعلام کرد: سامانه اینترانتی دچار اختلال عمدی شده است و برای دقایقی از دسترس خارج شد.

- - 5

 

سایت حکومتی قدس آنلاین:

به گزارش قدس آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر پنجشنبه ۱۲خرداد ۱۴۰۱، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

- - 18

 

سایت حکومتی خبرآنلاین:

هک شدن سامانه داخلی شهرداری تهران/ سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری پایتخت موقتاً از دسترس خارج شد

ایسنا نوشت: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

- - 8

 

سایت حکومتی اقتصاد نیوز:

سامانه داخلی شهرداری تهران هک شد سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران اعلام کرد سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

- - 3

 

سایت حکومتی الف: روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد: ظهر امروز ۱۲خرداد ماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

به گزارش فارس، روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد: ظهر امروز ۱۲خرداد ماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

- - 11

 

سایت حکومتی اقتصاد‌آنلاین:

به گزارش اقتصاد آنلاین به‌نقل از ایسنا، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در اطلاعیه‌یی اعلام کرد: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر امروز ۱۲خرداد ماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه‌ٔ اینترنتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به‌سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

- - 2

 

سایت عرشه آنلاین ۱۲خرداد:

از دقایقی قبل دسترسی به سایت شهرداری تهران و سامانه تهران من که زیر مجموعه این سایت است، امکان‌پذیر نیست. برخی از رسانه‌های شهری دلیل این اتفاق را «هک» شدن این سایت عنوان کرده‌اند. شهرداری تهران هنوز توضیحی درباره این اتفاق نداده است. 

برخی از منابع خارجی نیز خبر داده‌اند که بیش از ۵هزار دوربین نظارتی شهرداری تهران نیز از دسترس خارج شده است.

- - 16

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/366f15ec-f8a5-474d-b29d-e54cce33b6c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات