728 x 90

واشینگتن تایمز: افشاگری اتمی مخالفان رژیم ایران تنشهای فزاینده بین آمریکا و ایران را شعله ورتر می کند

افشاگری اتمی مقاومت ایران ۲۵مهر۹۹
افشاگری اتمی مقاومت ایران ۲۵مهر۹۹

واشنگتن تایمز ۲۷ مهر ۹۹ نوشت: «سازمان مخالف رژیم ایران که در گذشته بخشهایی از ساختار اتمی رژیم را افشا کرده است، گفت: رژیم یک تأسیسات جدید ساخت بمب اتمی را راه‌اندازی کرده است. این افشاگری به‌طور بالقوه تنشهای فزاینده بین آمریکا و ایران را شعله‌ورتر می‌کند.

شورای ملی مقاومت ایران که حامیانی در سطوح بالای دولت آمریکا دارد می‌گوید منابعی در داخل بوروکراسی اتمی رژیم ایران دارد که می‌توانند اطلاعاتی در اختیارش قرار دهند؛ اطلاعاتی که منابع غربی قادر به دستیابی به آن نیستند. شورای ملی مقاومت در اوت سال ۲۰۰۲ وجود دو سایت مخفی در نطنز و اراک را برای اولین بار افشا کرد که باعث برملا شدن فعالیت‌های رژیم حاکم بر تهران برای توسعه و دستیابی به قابلیتهای اتمی توسط آن گردید.

مقامات آمریکا و منطقه اظهار نگرانی کرده‌اند که فعالیت‌های اخیر اتمی رژیم ایران آنرا به نقطه گریز اتمی که قادر به توسعه و ساخت بمب اتمی می‌شود، نزدیک می‌کند.

شورای ملی مقاومت ایران گفت: این افشاگری یکبار دیگر این واقعیت را اثبات می‌کند که توافق اتمی نتوانسته مانع فعالیت‌های آخوندها در دسترسی به بمب اتمی گردد». (واشنگتن تایمز ۲۷مهر۹۹)

دانیل پایپس، تاریخدان خاورمیانه و تحلیلگر سیاست خارجی و ستون نویس واشنگتن تایمز و مشاور سیاسی تاچر نخست‌وزیر سابق بریتانیا نوشت: «مجاهدین که یک منبع موثق در مورد شرارت‌های اتمی رژیم ایران هستند، به‌تازگی تصاویر کامل هوایی از دو محل جدید تأسیسات بمب‌سازی رژیم ایران را در نزدیکی تهران و آباده افشا کردند.

نتیجه این است: رژیم ایران تمام این مدت تقلب می‌کرد. این دلیل دیگری برای باطل کردن برجام است». (توئیت دانیل پایپس ۲۷مهر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9404f653-d8f7-4695-a711-34de344e979f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات