728 x 90

سوريه,شبه‌نظامی,دخالتهای ایران,

مصاحبه با ژنرال اسعد الزعبی درباره توطئه‌ها علیه انقلاب سوریه

-

ژنرال اسعد الزعبی تحلیلگر نظامی و استراتژیک
ژنرال اسعد الزعبی تحلیلگر نظامی و استراتژیک
یکانهای ارتش آزادی سوریه عملیاتی را با هدف بازگرداندن مناطقی که شبه‌نظامیان رژیم ایران و نظامیان اسد در بادیه شام اشغال کرده‌اند، شروع کردند. همزمان توطئه‌هایی علیه انقلاب سوریه در جریان است.

ژنرال اسعد الزعبی تحلیلگر نظامی و استراتژیک در مصاحبه با اسکای نیوز 6خرداد 96 درباره این توطئه‌ها توضیح می‌دهد:

از آستانه یک تاکنون تمرکز دشمن روی شهرهای اصلی مثل دمشق و حلب و حما و حمص و اکنون نیز مناطق بادیه است. هدف، دور کردن افکار عمومی و مطبوعات و حتی خود مردم سوریه از صدای انقلاب و از هدف مردم سوریه و از دلایل انقلاب سوریه علیه رژیم اسد است. الآن توجهات را به بادیه منحرف کرده‌اند تا بگویند جنگ بین انقلاب مردم علیه رژیم فاسد و هرزه اسد واقعی نیست بلکه یک جنگ داخلی در جریان است.
 
امروز جنگ میان منافع آمریکا و روسیه و منافع رژیم ایران برای رسیدن به دریاست. همگی امروز بر این گمان هستند جنگ علیه مردم سوریه در دیرالزور و رقه برای این است که مردم به دمشق و درعا نرسند. زمانی تلاش کردند انقلاب سوریه را به‌طور کامل در محله‌های حلب حذف کنند حتی دی مستورا هم در این مسیر کار می‌کرد. آنها حتی به حلب کفایت نکردند بلکه به محله صالحین هم رسیدند. ما امروز در برابر نوع جدیدی از جنگ هستیم. مطلقاً مسأله منافع بین آمریکا و روسیه نیست بلکه جنگ خاموش کردن انقلاب و دور کردن رزمندگان و تمام مردم سوریه از انقلاب علیه اسد است تا آنها انتظاری از ژنو و قطعنامه‌های شورای امنیت نداشته باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d923606d-f31c-4406-a6b5-0cd709db750b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات