728 x 90

واشنگتن تایمز: اپوزیسیون ایران دو سایت مخفی موشکی در غرب ایران را افشا کرد

افشاگری موشکی اپوزیسیون ایران
افشاگری موشکی اپوزیسیون ایران

واشنگتن تایمز روز ۲۸ اسفند نوشت: یک گروه برجسته بین‌المللی مخالف رژیم ایران پنجشنبه گفت جزئیات تازه‌یی در مورد این‌که چگونه تهران آمریکایی‌ها را هدف قرار داده است ارائه می‌دهد. دو سایت مخفی موشک بالستیک در غرب ایران سکوی پرتاب حمله به نیروهای آمریکایی بود که در ژانویه ۲۰۲۰ دو کشور را در آستانه جنگ تمام‌عیار قرار داد.

به گفته شورای ملی مقاومت ایران سایت موشکی پنج پله در استان کرمانشاه و یک سایت دیگر در دره کنشت درست در شمال شرقی کرمانشاه مواضع مربوط به حمله به مقر هوایی عین الاسد در انبار، در عراق بودند که بیش از ۱۰۰تن از نیروهای آمریکا را مجروح کردند.

شورای ملی مقاومت ایران گفت که منابع مجاهدین خلق ایران، یک گروه برجسته اپوزیسیون ایران اطلاعات جدیدی در زیرساختهای ارتش ایران در منطقه به دست آورده است.

علی صفوی عضو کمیته روابط خارجی شورای ملی مقاومت ایران پنجشنبه گفت: «بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از منابع سازمان مجاهدین در داخل ایران و به‌طور مشخص از داخل رژیم، از جمله سپاه پاسداران این حملات از این دو سایت موشکی مزبور انجام شده‌اند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/879997f6-3ab6-4ae5-9754-ca1b092c8f4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات