728 x 90

هیچ‌کسی در صورت وقوع آسیب به کشتی در حاشیه امنیت نخواهد بود – روزنامه حکومتی آرمان

غرق شدن کشتی - عکس از آرشیو
غرق شدن کشتی - عکس از آرشیو

به‌دنبال واکنش‌های شدید مردمی در قبال اظهارات کارشناس رژیم که در تلویزیون آخوندی به مردم توصیه می‌کرد مردم سطح توقع‌شان را پایین‌تر بیاورند و گوشت و میوه نخورند. روزنامه حکومتی آرمان روز ۲۷اسفند در مطلبی با عنوان «چرا سطح توقع مردم این قدر بالا رفته»، نوشت: «وزن بالای این کارشناس نشان می‌داد که خودشان هیچوقت قانع نبوده و این صحبت‌ها فقط در رسانه ملی جای بحث دارد، نه در زندگی شخصی».

روزنامه حکومتی که علت گرانی و نایابی اجناس و کالاها در بازار را هجوم دلالان و واسطه‌ها دانسته نوشته است: «در این میان کسی صدای بازنشستگان و اقشار کم‌درآمد که روزهای سخت و طاقت‌فرسایی را می‌گذرانند، می‌شنود که حقوق ماهیانه اکثر آنها زیرخط فقر مطلق تعیین شده است».

آرمان که آمادگی جامعه برای قیام و سرنگونی رژیم را به کشتی سوراخ تشبیه کرده است، نوشت: «از نگاه رفتارشناسی، احساس امنیت بیشتر از از خود امنیت گرانبهاتر و ضروری‌تر است و دیدن کشتی در آب امری طبیعی و قابل‌قبول بوده، اما اگر آب در کشتی دیده شود، موردی خطرناک و مصیبت‌ساز خواهد بود. ما این روزها در شرایط دیدن آب در کشتی قرار داریم و بر کسی پوشیده نیست که هیچ‌کسی در صورت وقوع آسیب به کشتی در حاشیه امنیت نخواهد بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d57cdcfa-6444-4468-83da-1aa73a3ccf59"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات