728 x 90

همبستگی اعضای ارشد سنا و مجلس نمایندگان آمریکا با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همبستگی اعضای ارشد  سنا و مجلس نمایندگان آمریکا با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
همبستگی اعضای ارشد سنا و مجلس نمایندگان آمریکا با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

در آستانه همایش بزرگ ایرانیان در پاریس اعضای ارشد مجلس نمایندگان و سنای آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه حمایت خود را از این همایش اعلام کردند:

 

 

پیام همبستگی قاضی تد پو رئیس زیرکمیته تروریسم در کنگره آمریکا

شور و عزم شما به من همیشه انگیزه بسیار قوی داده است. ما در دوران تاریخی ایران زندگی می‌کنیم. خانواده و دوستان شما در ایران هم‌چنان در خیابانها برای حقشان می‌جنگند. و تغییر برای ایران در راه است. و من به آخوندها دوباره می‌گویم که تغییر برای ایران در راه است. تجاوز، دستگیری و قتل وحشیانه مردم ایران توسط آخوندها، تظاهرات مردم علیه این رژیم نامشروع را، متوقف نخواهد کرد. رژیم ایران رتبه اول در تروریسم در جهان را دارد. میلیاردها دلار به سوریه و یمن ارسال می‌کند و مزدورانش را در لبنان، عراق، بحرین، غزه و آمریکای جنوبی پشتیبانی می‌کند تا جنگ را شعله‌ور کند. از مردم ایران میدزدد و اگر آنها جرأت به صحبت کنند، با خشونت پاسخشان را می‌دهد. این یک رژیمی است در جنگ. جنگ با مردم خودش. به‌عنوان یک قاضی سابق، من این رژیم را مجرم به جنایت جنگی میشناسم. جنایت جنگی علیه مردم ایران. سالیان است که مجاهدین خلق در خط مقدم بیرون راندن این رژیم نفرت‌انگیز بوده‌اند. خانم رجوی، شما یک قهرمان برای بسیاری، از جمله دختران و نوه‌های دختر من هستید و من همواره مفتخر بودم که در کنار شما ایستاده‌ام. هدف آزادی در ایران درست است. هیچوقت ساکت نخواهد ماند و باهمدیگر ما با چالشهای زیادی مواجه شده‌ایم. شما خیلی برای هدف آزادی فدا کرده‌اید. شما حقیقت را گفته‌اید و رژیم را برای شرارتش افشا کرده‌اید. رژیم تروریست و اوباش است. دوستان و خانواده شما توسط این رژیم زندان، شکنجه و به‌قتل رسیده‌اند. شما مجبور به ترک خانه‌هایتان، سکونت در کمپهای عراق و منطقه شدید. البته در همه اینها شما شجاعانه و جسورانه و دلیرانه ایستادید. اما مبارزه شما تمام نشده است، زیرا مبارزه برای آزادی در ایران تمام نشده است. رژیم تهران یک تهدید برای صلح جهانی است، باید متوقف شوند. ۷درآخر، دموکراسی و عدالت پیروز می‌شود. سرتان را بالا بگیرید و به یاد داشته باشید که شما در طرف درست تاریخ هستید. تاریخ دارد ورق می‌خورد. سرزمین ایران، سرزمین تاریخی پارس برای آخوندها نیست، بلکه برای شماست. سرزمین شماست. کشور شماست. آخوندها آن را از شما دزدیده‌اند. از دزدان در ایران، آن را پس بگیرید. آن را پس بگیرید زیرا که آزادی ارزش جنگیدن دارد. تسلیم نشوید، خسته نشوید. مشعل آزادی خاموش نمی‌شود. من با افتخار در کنار شما می‌ایستم و یکروزی، یکروز نزدیک، ما شانه به شانه همدیگر در خیابانهای تهران آزاد، رژه خواهیم رفت. و چنین خواهد شد.

 

پیام همبستگی سناتور رابرت منندز، رئیس دموکراتها در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا

شما هر روز مشکلات ایرانیان را که تحت یک رژیم سرکوبگر و وحشی بی‌صدا مانده‌اند، نشان می‌دهید و من خواستهای شما برای یک آینده روشن برای ایران، هم نظر هستم. آینده‌ای که همه ایرانیان بدون واهمه زندگی کنند و از یک دولتی بهره‌مند باشند که به‌طور فوق‌العاده نماینده اراده شهروندان ایران باشد، به حقوق‌بشر احترام بگذارد و به اجرای قانون متعهد باشد. سران رژیم ایران در پی گسترش ردپای خود در سوریه و عراق هستند. و ما می‌دانیم که حزب‌الله به اختلافات در سراسر منطقه دامن می‌زند.

و رژیم بی‌رحم بشار اسد در سوریه کاملاًً برای بقای خود به تهران متکی است. و در حالیکه به تأمین مالی، تسلیحاتی و منابع به تروریستها در منطقه ادامه می‌دهد، مردم ایران تحت یک رژیم ظالم بدن هیچ احترامی به حداقلهای حقوق‌بشر و هیچگونه سرمایه‌گذاری اقتصادی در سیستم رفاهی آنها، رنج می‌برند. فعالیتهای شما در سال گذشته، هنگامی‌که من لایحه دو حزبی ۲۰۱۷که رژیم ایران را در فعالیتهای بی‌ثبات کننده‌اش، پاسخگو دانست، معرفی کردم، حیاتی بود. لایحه ما نه فقط رژیم ایران را در برابر تولید مداوم موشکهای بالستیکی و ادامه حمایتش از تروریسم، مسئول قرار می‌دهد، بلکه موضوع حقوق‌بشر و نقض تحریم تسلیحاتی را هم شامل می‌شود. سپاسگزارم که این گردهمایی را ترتیب دادید تا صدایتان شنیده شود. من همواره از عدالت و حقوق‌بشر، صلح و امنیت و بالاتر از همه، حقوق همه ایرانیان برای آزادی، حمایت می‌کنم.

 

پیام همبستگی سناتور جان بوزمن از اعضای ارشد سنای آمریکا

سناتور جان بوزمن، عضو دیگر سنای ایالات متحد نیز طی پیامی در همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس اعلام کرد: من از افزایش آمار نقض حقوق‌بشر در ایران و تهدید مستمر مردم به اعدام توسط رژیم حاکم بر ایران بسیار آزرده هستم. آمریکا از مردم ایران و خواست آنها برقراری حکومتی آزادیخواه بر مبنای احترام به حقوق بنیادین و آزادیها، حمایت می‌کند. من همچنین نسبت به ممانعت از تولید برنامه تسلیحات هسته‌یی توسط رژیم ایران، متعهد هستم. آرمان شما با شکوه است و بسیار مهم است که ما روی این مسائل به گفتگو با هم ادامه بدهیم. امیدوارم که یک گردهمایی پرباری داشته باشید و برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.

 

پیام همبستگی استیو کوهن نماینده کنگره آمریکا

به همه دوستانم در گردهمایی ایران آزاد، سلامهای خودم را به شما میرسانم. من یک حامی قدیمی برای مردم ایران برای ایران آزاد، بوده‌ام. من نایب‌رئیس کمیته قانون، حقوق‌بشر و دموکراسی در کنگره هستم و به همین دلیل و در کنار همه علتهای دیگر، افتخار من است که امروز به شما درود بفرستم. من قویاً از یک ایران آزاد و دموکراتیک، مبتنی بر جدایی و دین و دولت و غیراتمی، حمایت می‌کنم. مردم ایران شایسته حکومتی هستند که به حقوق پایه‌یی و آزادیشان، اعم از آزادی بیان و اجتماع، برابری جنسیتی و مذهبی، احترام بگذارد. شجاعت شما برای من و دیگر اعضای کنگره الهام‌بخش است و من در کنار شما می‌ایستم و امیدوارم که ایران آزاد را دیدار کنم. متشکرم.

 

مطالب مرتبط

 

فیگارو: رودی جولیانی در پاریس برای حمایت از همایش اپوزیسیون ایران

نیویورک تایمز: بیانیه شخصیتهای برجسته آمریکایی هیأت شرکت‌ کنندگان در همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

حمایت از همایش بزرگ ایرانیان توسط ۳۳شخصیت برجسته آمریکایی

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c42c4201-5ece-4743-92de-d48f6de15add"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات