728 x 90

هشدار کارشناس حکومتی نسبت به فضای انفجاری جامعه درباره سرنوشت لایحه حجاب تحمیلی

قیام سراسری مردم ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری مردم ایران - ۱۴۰۱

امان‌الله قرایی‌مقدم کارشناس حکومتی با اعتراف به فضای انفجاری جامعه، درباره سرنوشت لایحه حجاب تحمیلی هشدار داد که این لایحه شکست خواهد خورد و موجب آبروریزی خواهد شد.

وی افزود: امروز میزان نارضایتی در میان مردم زیاد است. علاوه بر گرانی و وضعیت معیشتی، جامعه از نظر فکری نیز تغییر زیادی کرده است.

امان‌الله قرایی‌مقدم در ادامه گفت: این جامعه هرگز به روزهای پیش از فوت مهسا امینی برنمی‌گردد. شما ببینید در ایام محرم امسال، در هیأتها چه شعارهایی می‌دادند (روزنامه اینترنتی فراز رژیم ۲۳مرداد ۱۴۰۲).

 

خانم مریم رجوی:

رژیم آخوندها در هراس از قیامهای در تقدیر مردم به پیشتازی زنان و جوانان شورشگر، تصویب لایحه زن‌ستیزانه موسوم به حجاب و عفاف را حتی از دستور مجلس ارتجاع هم خارج کرد و به کمیسیون قضایی و پشت درهای بسته احاله کرد تا سریعاً به شورای نگهبان آخوندها ارجاع و اجرایی شود.

دور نگه‌داشتن مجلس پلید ارتجاع از بحث بر سر لایحه ضدانسانی حجاب، نشان می‌دهد که مجلس دستچین شده هم از نتایج این سرکوب و خشم فزاینده مردم، در هراس و دو دستگی است.

دختران و زنان و جوانان قیام‌آفرین با پاسداران فاسد و سرکوبگر رژیم در هر صحنه‌یی مقابله می‌کنند و برای سرنگونی این رژیم تبهکار عزم جزم دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea5bcb29-82d8-4674-b4bd-ab78ca41ac29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات