728 x 90

هشدار عضو تشکل حکومتی دانشجویی به رئیسی جلاد نسبت به قیچی‌کردن سفره مردم

فقردر ایران
فقردر ایران

روزنامه حکومتی فرهیختگان۲۷ فروردین در جریان تشدید جنگ دستجات درونی باندهای خامنه‌ای با انتشار متنی از صالح ترکمان (عضو یکی از تشکلهای حکومتی دانشجویی) در حمله به رئیسی جلاد نوشت: «صبح تا شب شعار می‌دهید که خط‌ قرمز ما سفره مردم است، ولی در عمل با حذف ارز ۴۲۰۰تومانی، در حال قیچی‌کردن سفره مردم هستید».

این عنصر حکومتی در دانشگاه با هشدار به رئیسی نوشت: «در این ۹ماه، عملکرد دولت شما در مجموع تقریباً زخمی را از مردم محروم دوا نکرده است. ما نگرانیم؛ نتیجه فشار به مستضعفان، خطر قهر آنها از انقلاب و خطر آبانهای۹۸ دیگری را در پیش خواهد داشت»

وی همچنین نوشت «توقع ما از .. این است که دغدغه‌های مردم را نمایندگی کند یا حداقل نسبت به آنها بی‌تفاوت نباشد. نه اینکه مساله‌ای مثل طرح صیانت یا حتی سربازی در جامعه مطرح باشد و رئیس‌جمهور درقبال همه آنها سکوت کند. این انتظار از شما می‌رفت که در این‌گونه موارد دغدغه‌های مردمی را نمایندگی کنید و برای تحقق آنها بجنگید نه اینکه با سکوتی قابل‌تامل از کنار ماجرا گذر کنید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/567c2ecf-2e98-482b-9afe-8d40b94b0a85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات