728 x 90

هشدار سناتور بلکبرن عضو سنای آمریکا در مورد نفوذیهای رژیم ایران

سناتور بلکبرن عضو سنای آمریکا
سناتور بلکبرن عضو سنای آمریکا

سناتور مارشا بلکبرن عضو کمیتهٔ قضایی سنای آمریکا دربارهٔ افشای شبکهٔ نفوذی‌های رژیم آخوندی، نوشت: «هیچ فرد وابسته به‌رژیم ایران نباید به‌اطلاعات حساس پیرامون سیاست خارجی ایالات‌متحده دسترسی داشته یا بر آن نفوذ داشته باشد».

سناتور بلکبرن هم‌چنین طی سخنانی در جلسهٔ سنای آمریکا با نمایش دادن عکس مأمور زن افشا شدهٔ رژیم آرین طباطبایی در مذاکرات اتمی با دیکتاتوری آخوندی، گفت:

دولت بایدن به‌ او مجوز امنیتی فوق سری دولت ایالات‌متحده داد و او را برای مذاکره با همان مقاماتی فرستاد که زمانی برایشان کار می‌کرد. به‌یاد داشته باشید که او بخشی از طرح کارشناسان رژیم ایران بود. این فراتر از قضاوت ضعیف است. این یک موضوع خطرناک است. در اوایل سال جاری، رئیس و همکار سابق او، رابرت مالی، پس از تعلیق مجوز امنیتی توسط وزارت‌خارجه به‌مرخصی سپرده شد. آنها دلیلی داشتند که این باور را داشته باشند که او در حال سوء‌استفاده از مطالب طبقه‌بندی شده است».

سناتور بلکبرن افزود: «مطلع شدیم که پنتاگون قرار است ارتباطات طباطبایی با حکومت تهران را بررسی کند. اما این کافی نیست. من می‌خواهم بدانم چگونه ممکن است دولت بایدن در زمان بررسی او، هیچ چیز نگران‌کننده‌ای پیدا نکرده است؟».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/203442ae-3ec6-4bf9-a6f1-9546604cb36b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات