728 x 90

نمایش‌های روحوضی و مسخره شیخ، کپی‌برداری از نمایش‌های شاه

رئیسی جلاد در شادگان
رئیسی جلاد در شادگان

نمایش‌های روحوضی و مسخره شیخ

کپی‌برداری از نمایش‌های شاه

برای نشان‌دادن پایه اجتماعی و حمایت مردمی رژیم

 

رئیسی جلاد در شادگان

با هر گونه ناامنی باید برخورد شود

هیچ‌گونه ناامنی در این منطقه قابل‌تحمل نیست

شایعه‌پراکنی می‌کنند، می‌خواهند امیدها را تبدیل به یأس کنند

 

دولت‌های گذشته باید یک میلیون مسکن را ایجاد می‌کردند

اگر می‌کردند ما امروز بحران مسکن نمی‌داشتیم

رئیسی جلاد ۸اردیبهشت ۱۴۰۲

امروز یعنی در آغاز سال نو شمسی امروز یعنی بعد از گذشت توطئه‌های اغتشاشات و ناآرامی‌ها امروز یعنی بعد از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی و امتیاز بالایی که مردم عزیزمون در این منطقه در آزمونهای مختلف به دست آوردند و در همه این آزمون‌ها سرافراز ظاهر شدند.

گرامی می‌داریم یاد مردان و زنانی که در این خطه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند سرافراز و سربلند همین منطقه را هم کشور را هم امت اسلامی را به نام خودشان این سرافرازی و این افتخار و این عزت را ثبت کردند.

امروز ما نسل مون دهه نود و دهه هشتاد و دهه هفتاد و دهه شصت ما و همه دهه‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این جامعه زندگی می‌کنند به‌رغم همه فتنه‌ها دشمنی‌ها و علی‌رغم همه توطئه‌ها امروز راه خود را یافته‌اند دشمن را خوب می‌شناسند.

شایعه‌پراکنی می‌کنن می‌خواهند امیدها را تبدیل به یاس کنند می‌خواهند به مردم بگویند نمی‌شود نخواهد شد مگر می‌تونن نمی‌شه ما نمی‌گذاریم ما با قدرت پوشالی خودمون با توانایی‌های مادی خودمون می‌خوایم اینها رو تهدید کنیم تحریم کنیم.

اشاره فرمودند امام جمعه محترم که مسأله مهم در این منطقه مسأله امنیت است امنیت مسأله مهمی است ... اگر زمینه‌های ناامنی هم وجود دارد نسبت به او حساس بود تا از بین بره هیچ‌گونه زمینه ناامنی را نباید تحمل کرد... لذا مسائل این منطقه یکی از مسائل اهم ما در این منطقه مسأله امنیت است امنیت از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر است هیچ‌گونه ناامنی در این منطقه قابل‌تحمل نیست و ناامنی در این منطقه تحمل نخواهد شد.

مسئولان امنیتی موظف هستند هر کسی که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد آرامش مردم را در مخاطره بیفکند هر کسی با هر انگیزه‌ای اجازه نباید داده بشه به هیچ‌وجه با هر گونه ناامنی و زمینه ناامنی باید برخورد بشه.

نکته سوم مسأله‌ای ست که آرامش می‌ده به خانواده‌ها مسأله مسکن است مسکن خوب ما از ابتدا اعلام کردیم که باید در هر سال یک میلیون مسکن ایجاد می‌شد در همه سال‌ها این نیاز کشور است منهم نمی‌گم نیاز کشور است نماینده محترم هم اینجا هستند در مجلس هم قانون شد که باید یک میلیون مسکن بر اساس نیاز کشور ساخته بشه پس هر دولتی باشه باید این کار انجام بشه درسته؟ دولتهای گذشته باید یک میلیون مسکن را ایجاد می‌کردند اگر می‌کردند ما امروز بحران مسکن نمیداشتیم یعنی اگر که سالی که دویست هزار مسکن صد و پنجاه هزار مسکن فوقش۳۰۰ هزار مسکن ایجاد شد می‌رسید به مرز یک میلیون ما امروز مشکل نمی‌داشتیم نشد و اینها همه انباشته شد یک‌باره مسأله ایجاد کرد ما الآن چه بکنیم؟ ما هم مثل پیشینیان بگیم که حالا ما از کنار این مسأله عبور می‌کنیم؟ بنای ما این نیست بنای ما این‌که این نیاز به مسکن تشخیص داده شد زمین هم ما کم نداریم

ظرف این یک سال و چند ماه ساختیم؟ به شما بگیم بیشتر از میزان کل دولت دوازدهم در این دولت در همین یک سال و چند ماه نیروگاه ساخته شده...

(تلویزیون شبکه خبر رژیم  ۸اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/325e7baf-e10b-4409-8852-ba697039b70e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات