728 x 90

هجوم ملخها به مزارع خوزستان هفت برابر سال گذشته

هجوم ملخها به مزارع خوزستان هفت برابر سال گذشته
هجوم ملخها به مزارع خوزستان هفت برابر سال گذشته

هجوم ملخ به مزارع استان خوزستان هفت برابر سال گذشته است و دسته‌های مهاجم ملخ هفت تا ده کیلومتر طول دارند. شرایط بسیار بدتر و نگران‌کننده‌تر شده است.

کارگزاران رژیم از سه بحران سیل، کرونا و ملخ به‌طور همزمان در خوزستان گزارش می‌دهند یک کارگزار رژیم در مدیریت بحران استان خوزستان گفت: در حال حاضر نمی‌توان به‌سادگی از مسأله هجوم ملخ ها عبور کرد و به اندازه‌ای که مبارزه با کرونا جدی است مبارزه با هجوم ملخ ها به مزارع استان نیز جدی است وی افزود.: در حال حاضر بسیاری از محصولات کشاورزی آماده بهره‌برداری هستند که اگر مورد هجوم ملخ های صحرایی قرار گیرد با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم..

 

یک کارگزار رژیم در اداره کشاورزی خوزستان نیز گفت: بر اثر هجوم ملخ‌ها ۲۰۰هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی دچار خسارت و آسیب جدی می‌شوند. امسال شرایط بسیار بدتر و نگران‌کننده‌تر بوده و در میان همه استانها وضعیت استان خوزستان بسیار متفاوت‌تر است.

استانهای کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان با هجوم ملخها روبه‌رو هستند.

با هجوم میلیاردی ملخ ها از اواخر بهمن‌ماه هنوز امکان سمپاشی با هواپیما وجود ندارد و اعتبار مالی برای استفاده از هواپیماهای سمپاش تأمین نشده است. کارگزاران رژیم اولین پرواز هواپیماهای سمپاش را از روز یکشنبه اعلام کرد ه‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48ecafc1-f8fb-437d-8d4e-48d7bc1b8996"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات