728 x 90

قضاییه جلادان با دجالیت همیشگی شهادت عاطفه نعامی شهید قیام را هم خودکشی اعلام کرد

عاطفه نعامی شهید قیام
عاطفه نعامی شهید قیام

قضاییه جلادان با دجالیت همیشگی

شهادت عاطفه نعامی شهید قیام را هم خودکشی اعلام کرد

خبرگزاری میزان رژیم ۱۲ آذر ۱۴۰۱ نوشت: حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در گفتگو با میزان، در رابطه با جزئیات پرونده عاطفه نعامی اظهار کرد: طبق گزارش مرجع انتظامی در تاریخ ۵آذرماه شخصی به کلانتری اطلاع می‌دهد که چند روزی از نامزد خود بی‌اطلاع بوده که به‌همراه خواهرزاده نامزدش و یک نفر کلیدساز به منزل وی مراجعه کرده و پس از باز کردن در، متوجه می‌شوند متوفی در بالکن منزل اقدام به خودکشی کرده است.

سایت دیدبان حکومتی نوشت: در روزهای گذشته رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شدند، جسد فردی به نام «عاطفه نعامی» ۳۷ساله که طی چند هفته گذشته در اعتراضات حضور داشته، پس از هشت روز ناپدیدشدن در خانه‌اش در منطقه عظیمیه کرج پیدا شده است.

درباره شهید قیام عاطفه نعامی در شبکه‌های اجتماعی آمده است:

عاطفه نعامی ۳۷ساله که در اعتراضات اخیر حضور پیدا کرده بود، به‌شکل ناگهانی ناپدید شد و ۸روز بعد پیکر بی‌جانش در بالکن خانه‌اش در کرج پیدا شد.

به گفته شاهدین، آثار ضرب و شتم روی بدن وی مشهود بود. عاطفه نعامی به‌صورت مخفیانه و به‌رغم مخالفت خانواده‌اش و همین‌طور در سکوت خبری، به خاک سپرده شد.

محمد امین نعامی با گفتن این‌که روز دوشنبه ۷آذر، پیکر خواهرش را با فریب اعضای خانواده و در بی‌خبری دفن کرده‌اند، می‌گوید: «پیکر بی‌جان عاطفه را مأموران امنیتی صبح روز دوشنبه ۷آذر۱۴۰۱، در حالی‌که به خانواده گفته شده بود ساعت ۱ مراسم تدفین خواهد بود، ساعت ۱۰ صبح، تنها با حضور چند تن از زنان خانواده او در کرج به‌خاک سپردند.

پیام خانواده نعامی به مردم ایران:

«هموطن! جان نثار راه آزادی ایران‌زمین عاطفه نعامی برای آزادی ما جان شیرینش را نثار کرد.
باید که صدای او باشیم، این وظیفه ملی و میهنی ما در مقابل این اشغالگران است.
نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم».

توضیحات کامل و مبسوط آقای محمدامین نعامی، برادر جانباخته راه آزادی عاطفه نعامی: «عاطفه در اعتراضات بسیار فعال بود و یک بار هم بازداشت شد.
خواهرانش در اروپا به او گفتند عاطفه مراقب باش!
او گفت: خون من از دیگران رنگین‌تر نیست»

عاطفه نعامی روز ۱ آذرماه ۱۴۰۱ به‌شهادت رسیده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8661d95-e8db-453e-ad16-2d72f2ccf2a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات