728 x 90

نیویورک پست: حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان و دموکرات‌ها از اعتراضات ایران برای سرنگونی دولت آخوندها حمایت می‌کنند

حمایت اکثریت کنگره آمریکا از خواست مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک
حمایت اکثریت کنگره آمریکا از خواست مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک

نیویورک پست، روز ۱۸ اسفند نوشت: حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان و دموکراتها از اعتراضات ایران برای سرنگونی دولت آخوندها حمایت می‌کنند
اکثریت دو حزبی مجلس نمایندگان روز پنجشنبه قطعنامه‌یی را امضا کردند که در آن چندین دهه نقض حقوق‌بشر و تروریسم دولتی توسط ایران را محکوم کرد و در عین‌حال از اعتراضات جاری با هدف سرنگونی دولت تهران حمایت کرد.
تام مک کلینتاک، نماینده جمهوری خواه (کالیفرنیا)، که از قطعنامه ۱۰۰ مجلس نمایندگان حمایت می‌کند به همراه ۱۴۵ جمهوریخواه و ۷۶همکار دموکرات گفت: ۲۲۲نفر از اعضای ۴۳۵نماینده مجلس نمایندگان، چه جمهوری خواه و چه دموکرات، اکنون در کنار مردم ایران ایستاده‌اند که تلاش می‌کنند خود را از شر اراذل و اوباش دین سالار در ایران خلاص کنند.
این قطعنامه حمایت خود را از طرح ۱۰ماده‌ای مریم رجوی، رهبر اپوزیسیون برای ایران، که آغازگر یک سری اصلاحات دموکراتیک و نیز برابری مذهبی، قومیتی و جنسیتی است، ابراز می‌کند. هم‌چنین خواستار تحقیق درباره اعدام هزاران زندانی سیاسی در سال۱۹۸۸ است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78959c0d-f7c5-4e8c-aba6-e31a2e313ac4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات