728 x 90

نیوزمکس: نگرانی دمکرات‌های ارشد از تلاش‌های بایدن برای احیای توافق با ایران

سناتور منندز
سناتور منندز

سایت نیوز مکس روز دوشنبه اول فروردین درباره توافق اتمی رژیم ایران نوشت: دمکرات‌های ارشد از تلاش‌های بایدن برای احیای توافق با ایران نگران هستند.

هیل روز دوشنبه گزارش داد که سناتورهای برجسته دموکرات از جمله کسانی هستند که به تلاشهای دولت بایدن برای احیای توافق هسته‌یی ایران منجر به توافق ضعیف تری شود محتاطانه می‌نگرند.

باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنا، دمکرات از نیوجرسی، گفت که اگر از تهران صرفاً خواسته شود توسعه برنامه تسلیحات هسته‌یی خود را به تعویق بیندازد، احتمالاً برای حمایت از توافق کافی نخواهد بود. دموکرات نیوجرسی در میان بسیاری از افرادی است که می‌گویند در مورد جزئیات بیشتر در تاریکی نگه داشته شده‌اند... من نمی‌دانم معامله چیست.

منندز ناراحت است و بدون اطلاعات در مورد آنچه در مذاکرات اتفاق می‌افتد، قضاوت سخت است.

با این حال، دمکراتهایی که از مذاکرات دولت بایدن با ایران دفاع می‌کنند، استدلال می‌کنند که حتی به توافق ضعیف‌تری نسبت به برجام نیاز است، کریس ون هولن، عضو کمیته روابط خارجی سنا، دموکرات از مریلند، تأکید کرد که «ما یک جنگ در جریان را شاهد هستیم. و پرزیدنت بایدن روشن کرده است که ایران به سلاح هسته‌یی دست نخواهد یافت. فکر می‌کنم این بهترین مسیر است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fab150de-ee11-4bbb-8410-bddac69677d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات