728 x 90

نیوزمکس: اکثریت نمایندگان کنگره آمریکا قطعنامه‌یی را ارائه دادند که خواستار پایان دادن به رژیم حاکم بر ایران است

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

سایت نیوزمکس روز ۱۹اسفند در گزارشی از حمایت اکثریت کنگره آمریکا از خواست مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک نوشت: احزاب در مجلس نمایندگان آمریکا برای فراخوان به سیاست جدید در قبال ایران با هم متحد می‌شوند. در اقدامی غیرمعمول دو حزبی، ۲۲۳نماینده مجلس ایالات متحده از هر دو حزب با یکدیگر متحد شدند تا قطعنامه‌ای را ارائه کنند که خواستار پایان دادن به رژیم دینی حاکم بر ایران بود.

براد شرمن، نماینده کالیفرنیا، یکی از حامیان، به جمعی از نمایندگان مجلس و اتباع ایران در کاپیتول هیل گفت: مردم ایران باید قیام کنند و حقوق خود را مطالبه کنند.

وی افزود: قطعنامه‌ای که خواستار سیاست جدید آمریکا در قبال ایران است، مورد حمایت ۷۵دموکرات مجلس نمایندگان و ۱۴۸جمهوریخواه قرار گرفته است. شرمن با اشاره به این‌که تام مک کلینتاک، جمهوریخواه محافظه‌کار کالیفرنیایی او نیز یکی از حامیان بود، به طعنه گفت: «ما به ۴۰سال پیش برمی‌گردیم و این ممکن است یکی از مواردی باشد که در آن طرف هستیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02eabe19-2411-4812-9459-e0cdf86da29a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات