728 x 90

نگرانی پاسدار سلامی نسبت به حفاظت اطلاعات و نفوذ در سپاه

پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران
پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران

پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران

حفاظت اطلاعات سپاه اجازه ارتباط گیری نیروهای خودی با دشمن را نمی‌دهد

دشمن روی سپاه متمرکز شده است

دشمن می خواهد اعتماد به‌نفس را از ما بگیرد و ما را از درون تهی کند

این خطرناک‌ترین و مرموزانه‌ترین نوع تهاجم است

بدنبال بحران در سپاه خامنه ای بعد از برکناری آخوند طائب، پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران در جلسه معارفه سرکرده جدید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه نسبت به نفوذ در سپاه ابراز نگرانی کرد. وی در این جلسه که جمعی از سرکردگان ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، سپاه و جامعه اطلاعاتی و در محل ستاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد گفت: دشمن می‌خواهد اعتماد به‌نفس را از ما بگیرد و ما را از درون تهی کند و نگاه و اعتبار خودمان را اول از چشم خودمان بیاندازد. این خطرناک‌ترین و مرموزانه‌ترین نوع تهاجم است و برای همین ما از همه فرماندهان، مسئولان و همه پاسداران می‌خواهیم این داستان موهوم دشمن را ابطال کنند.

وی افزود: نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقیناً سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعاً استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

پاسدار سلامی گفت: حفاظت اطلاعات ما درگیر یک رویارویی مستقیم با همه سرویسهای مجرب و کارآزموده اطلاعاتی و امنیتی استکبار است که فروپاشی رژیمهای بسیاری را در کارنامه پلید خود دارند و در این راه از ابزارهای پیچیده و تکنیک‎ های مبتکرانه، متغییر و دائما نوشونده برخوردارند.

وی افزود: حفاظت اطلاعات اجازه ارتباط گیری نیروهای خودی با دشمن و دور زدن و ارتباط گیری دشمن با نیروهای خودی را نمی‌دهد.

در این جلسه هم‌چنین پاسدار کاظمی سرکرده پیشین سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه گفت: دشمن برای نفوذ و پیگیری اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود در سپاه سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است (خبرگزاری ایرنا رژیم ۹تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57c4b1ac-805c-44ec-86df-3ad3d25b810d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات