728 x 90

قیام سراسری، شماره ۱۹۱

نودمین روز قیام، به آتش کشیدن مراکز بسیج و تظاهرات شبانه

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۱۹۱

۹۰ امین روز قیام، به آتش کشیدن مراکز بسیج و تظاهرات شبانه با شعار

«مرگ بر خامنه‌ای»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه»

 

چهار شنبه ۲۳آذر در نودمین روز قیام، جوانان شورشگر مراکز بسیج را در شهرهای شاندیز، ایذه، فیروز آباد فارس، یاسوج و بویراحمد به آتش کشیدند و جوانان دلیر با کوکتل به فرمانداری طرقبه شاندیز تهاجم کردند و در رامسر بنرهای حکومتی را به آتش کشیدند.

مردم در هفت‌حوض نارمک تهران با شعار «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» تظاهرات شبانه به‌راه انداختند. در شهرک اکباتان و زعفرانیه تهران شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» از ساختمانها به گوش می‌رسید. در کرج نیز از ساختمانها شعارهای «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» طنین‌انداز بود. در سقز شماری از مردم بعد از اخراج رژیم از کمیسیون مقام زن سازمان ملل در خیابان آتش‌بازی کردند. امروز مأموران جنایتکار یگان ویژه به پزشکان معترض در مقابل وزارت بهداشت حمله کردند و تعدادی را دستگیر و با چند مینی‌بوس با خود بردند.

 

قضاییه جلادان در این هفته سونیا شریفی دختر ۱۷ساله و از زندانیان قیام را به اتهام ساختن کوکتل مولوتوف به «محاربه» محکوم کرد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۴ آذر ۱۴۰۱ (۱۵ دسامبر ۲۰۲۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37f60bf7-3b9b-4522-835d-1c1b2cf86114"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات