728 x 90

قیام سراسری، شماره ۱۹۹

نود و ششمین روز قیام، حضور گسترده مردم در مراسم هفتم پزشک قهرمان، شهید آیدا رستمی در گرگان

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۱۹۹

۹۶ امین روز قیام، حضور گسترده مردم در مراسم هفتم پزشک قهرمان، شهید آیدا رستمی در گرگان

تظاهرات شبانه در خیابان انقلاب، اکباتان و صادقیه تهران و در کرج و مشهد و اصفهان

سه شنبه ۲۹آذر در نود و ششمین روز قیام، مردم گرگان با حضور گسترده در امامزاده عبدالله، در مراسم هفتم شهید قیام، پزشک قهرمان «آیدا رستمی»، یاد او را گرامی داشتند و با شعارهایی چون «مرگ بر دیکتاتور»، «آیدای ما رو بردند، جنازه‌شو آوردن»، «این‌همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت»، «هیز تویی، هرزه تویی، زن آزاده منم» و «این گل پرپر شده هدیه به میهن شده» مراسم هفتم شهید را تبدیل به صحنه دیگری از قیام کردند. نیروهای سرکوبگر تلاش کردند با تهدید و ضرب و شتم جمعیت را پراکنده کنند، وقتی موفق نشدند با گاز اشک‌آور و شوکر به مردم حمله کردند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت گفت مردم گرگان در مراسم هفتم فرزند دلاورشان دکتر آیدا رستمی که زیر شکنجه‌های وحشیانه دژخیمان به‌شهادت رسید، خواهان سرنگونی حکومت اعدام و شکنجه شدند. . وی از عموم پزشکان و انجمنهای پزشکی در سراسر جهان خواست رژیم آخوندها را به‌خاطر این جنایتهای فجیع محکوم کنند.

سه‌شنبه شب در تهران مردم شجاع با شعار «مرگ بر خامنه‌ای» در خیابان انقلاب؛ و در شهرک اکباتان و صادقیه با شعارهای «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر بسیجی»، «خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله» و «فقر فساد گرونی، می‌ریم تا سرنگونی» دست به تظاهرات زدند. جوانان شجاع به نشانه اعتراض به اعدامهای جنایتکارانه، طنابهای دار را از پل اتوبان همت تهران آویزان کردند.

در گلشهر کرج جوانان دلیر با روشن کردن آتش و شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» تظاهرات شبانه به‌راه انداختند. در گوهردشت کرج، مشهد و اصفهان جوانان در تظاهرات شبانه خود شعارهای «مرگ بر دیکتاتور»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» سر دادند. جوانان شورشگر در نهاوند دکل‌های مخابراتی رژیم را در پارک لاله به آتش کشیده و تخریب کردند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹آذر۱۴۰۱ (۲۰ دسامبر۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29d4b1d8-6ae8-4965-ae99-815b1a392789"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات