728 x 90

نماینده مجلس رژیم: اصفهان یک بحران جدی و آتش زیر خاکستر هست

آخوند نقدعلی نماینده مجلس آخوندی
آخوند نقدعلی نماینده مجلس آخوندی

آخوند نقدعلی نماینده مجلس آخوندی با ترس و وحشت از پیامدهای بحران بی‌آبی که منجر به قیام خوزستان شد و به دیگر شهرها گسترش پیدا کرده است گفت: (اصفهان) یک بحران جدی و آتش زیر خاکستر هست... از پریروز دم استانداری اصفهان ببینید کشاورزان دامداران به چه وضعیتی حضور پیدا کردند (خبرگزاری مجلس رژیم ۴مرداد).

وی با اشک تمساح ریختن برای مردم خوزستان گفت: امروز خوزستان با وجود این‌که چندین میلیارد بیش از ۱۰میلیارد متر‌مکعب آب در پشت سدها دارد دچار این بحرانی است که ما می‌بینیم مردم مظلوم خوزستان چه می‌کشند اما من یک سؤال دارم، مردم اصفهان با پنج و نیم میلیون نفر جمعیت با ۳۰۰ با اندکی بیش از ۳۰۰میلیون متر‌مکعب آب پشت سد زاینده رود یک بحران جدی و آتش زیر خاکستر هست!... .
وی با ابراز ترس و وحشت از گسترش خیزش در شهرهای میهن در همبستگی با قیام خوزستان افزود: دو ماه است دو تا بحران شبیه بحران خوزستان در اصفهان پشت سر گذاشته شد ۷-۸هزار نفر کشاورز بلند شدند به سمت طرح بن بروجن حرکت کردند اگر نبود تدبیر نمایندگان اگر نبود تدبیر مسئولان و اقناع کشاورزان می‌رفت به بحرانی شبیه بحران خوزستان بیانجامد و امروز هم این بحران هست از پریروز دم استانداری اصفهان ببینید کشاورزان دامداران به چه وضعیتی حضور پیدا کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c066bf4c-24aa-46f7-9d0e-3c78d59814a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات