728 x 90

نمای روز – ضربات اختناق‌شکن و جهاد تبیین خامنه‌ای

پس از سلسله‌ای از ضربات جوانان و کانون‌های شورشی خامنه‌ای چند روز پیش برای چندمین بار به صحنه آمد و روضهٔ «جهاد تبیین» خواند.

خامنه‌ای ـ‌۱۹ بهمن: «جهاد تبیین» یک فریضه است. یک فریضه‌ٔ فوری است

تلویزیون خامنه‌ای ـ‌۲۳بهمن ۱۴۰۰:

مجری: جهاد تبیین چرا این‌قدر اهمیتش خصوصاً توی یک سال اخیر زیاد شده و رهبری مدام روی آن تأکید می‌کنند.

منظور از جهاد تبیین چیست؟ چه چیزی باید تبیین شود؟

محسن مهدیان کارشناس حکومتی ـ‌۲۳بهمن ۱۴۰۰: امروز دشمن مهمترین برنامه‌ریزی که داره انجام میده یک عملیات تروریستی تمام‌عیار علیه ذهن و شناخت مخاطبان ما است.

منظور از تحریف؛ افشای ۴۳سال ظلم و روسیاهی نظام ولایت است

آخوند رسول فلاحتی نمایش جمعه رشت ـ ۲۳بهمن: دشمن شبانه روز در تلاش است سیاه‌نمایی از این کشور داشته باشد.

محسن مهدیان کارشناس حکومتی ـ‌۲۳بهمن ۱۴۰۰: سهمگین‌ترین جنگی است که امروز داره رقم می‌خوره می‌توانم بگویم ساعت به ساعت هر روز شما می‌بینید یک‌سوژه جدید اتفاق می‌افتد.

کیهان خامنه‌ای با اشاره به بی‌اعتنایی خودیهای نظام به پیام فوری جهاد تبیین نوشت: بدترین نوع برخورد با موضوع «جهاد تبیین» لوث کردن آن است. این نوع از برخورد را با موضوعات مختلف، متأسفانه بارها دیده‌ایم. عبارتی مدتی بر سر زبانها می‌افتد و از هر تریبونی و از سوی هر کسی چیزکی درباره آن گفته می‌شود.

آخوند حسینی همدانی در نمایش جمعه کرج ـ ۲۳بهمن: دشمن داره حمله می‌کنه ما باید جواب بدهیم دوستان مشغول خودشان هستند بیایید وسط میدان فرصتها به‌سرعت می‌گذرد.

خامنه‌ای ـ‌۱۹ بهمن: «جهاد تبیین» یک فریضه است

روشن شدن ۴۳سال ظلم و جنایت برای ۸۰میلیون ایرانی از نشانه‌های بارز جوشش شرایط عینی و آمادگی نهایی جوانان برای قیام آخر است. خامنه‌ای از همین می‌ترسد.

وصل

آنا از کرج

ما یک جمهوری دمکراتیک می خواهیم که انشاالله با برنامه ده ماده‌ای خواهر مریم جایگزینه هر دیکتاتوری خواهد شد نه شاه می خواهیم نه رهبری می خواهیم مرگ بر ستمگر مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی درود بر رجوی سلام بر آزادی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c88f3659-16b9-47b8-a123-be595a1287c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات