728 x 90

نمای روز ـ چرا خامنه‌ای می‌گوید از فساد نگویید؟

حسین راغفر:

بیشترین تعداد ثروتمند را در خاورمیانه در ایران وجود دارد همزمان اون وقت ما این همه فقر و فلاکت داریم که افراد بچه فروشی می‌کنند کلیه فروشی می‌کنند.

خامنه‌ای ـ ۷تیر۱۴۰۰: گاهی اوقات جنجال راجع به حدود فساد در قوه قضاییه یه جوری افراطی می‌شود که این جایز نیست.

چرا خامنه‌ای تلاش دارد که بار فساد افسارگسیخته را پایین بیاورد؟

فرشاد مومنی:

کلیه فروشی به این وسط تن فروشی در این ابعاد سقوط رفاه و کیفیت زندگی مردم در این ابعاد و اینها همه‌اش برای چاق کردن ربا خوارها و دلالها و مافیای واردات....

احمدی‌نژاد:

شما به فساد کاری ندارید، فقط می‌گویید، نگویید فساد، نگویید دزدی...اتفاقاً شما فاسد هستید، ریشه فساد در کشور، این تفکر شماست.

روزنامه حکومتی جهان صنعت ضمن هشدار نسبت به خشم و عصیان تهیدستان و افشای نوکیسه‌های حکومتی نوشت: بیشتر نوکیسه‌های ایرانی که در سال‌های پس از جنگ به ثروتهای نجومی دست یافتند کسانی هستند که به شکلی با عناصر و نیروهای سیاسی و اقتصادی رفت و آمد دارند.

حسین راغفر:

تو مناطق جنوب شهر تهران افراد نشسته‌اند بچه می‌فروشد کلیه می‌فروشد و تن فروشی و فساد به قدری عریان هست که اصلاً به هیچ وجهی قابل پوشش نیست...

آیا خامنه‌ای می‌تواند در برابر عصیان جوانان تهیدست، نظامش را با آخوند قتل‌عام حفظ کند؟

سمیه از شهریار:

هر روز فقر و فساد بیشتر میشه کمتر نمیشه. مردم نترسید ما ۸۰میلیون نفر هستیم یعنی حریف این آخوندها نمیشم؟ ما باید مثل کانون‌های شورشی باشیم و کوچه و خیابون هر روز عکسهای این بی‌شرف‌ها آتش بزنیم روی در و دیوارها پرکنیم از شعار سرنگونی.

کرج:

من کانون شورشی مجاهد از کرج هستم برادر مسعود من آماده‌ام برای سرنگونی نظام پلید آخوندی برادر مسعود اسم من را هم در مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش بنویس حاضر حاضر حاضر.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bde07387-76d4-4fa0-b425-5e6674f67e3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات