728 x 90

نامه شماری از اعضای سنای آمریکا به بایدن: رئیسی و هیأت همراهش نباید اجازه حضور در مجمع عمومی سازمان ملل را داشته باشند

سناتورها: ریک اسکات، تام کاتن، کتی بوید بریت، چاک گراسلی و تد باد
سناتورها: ریک اسکات، تام کاتن، کتی بوید بریت، چاک گراسلی و تد باد

نامه شماری از اعضای سنای آمریکا به بایدن: رئیسی و هیأت همراهش نباید اجازه حضور در مجمع عمومی سازمان ملل را داشته باشند

شماری از سناتورهای آمریکایی ریک اسکات، تام کاتن، کتی بوید بریت، چاک گراسلی و تد باد در نامه خود به جو بایدن نوشتند: ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور رژیم ایران، بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.

هیچ بهانه‌یی برای دخالت فعال رژیم او در تروریسم و ​​تهدیدهای آن علیه مقامات سابق و امنیت ملی ایالات متحده، و متحدان ما وجود ندارد. او و هیأتش نباید اجازه داشته باشند در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در شهر نیویورک در ماه سپتامبر شرکت کنند.

همین چند روز پیش، رئیسی در ۱۸ اوت ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) از اسدالله اسدی، تروریست محکوم که مسئول تلاش برای هدف قرار دادن تجمع بزرگ سالانه اپوزیسیون ایران در پاریس بود، دیدن کرد. این تنها یکی از اقدامات متعددی است که او چه اخیراً و چه در گذشته انجام داده است که همدردی و حمایت وقیحانه او را از شرورترین و خطرناک‌ترین هیولاهای جهان آشکار می‌کند.

این اقدام در پی تصمیم خطرناک دولت شما مبنی بر صدور معافیت برای بانکها جهت انتقال ۶میلیارد دلار وجوه مسدود شده ایران که مشمول تحریم نیستند از کره جنوبی به قطر است. رئیسی علناً اعلام کرده است که رژیم ایران روی این وجوه «اختیارات» دارد و «این پول متعلق به مردم ایران و دولت ایران است، بنابراین جمهوری اسلامی تصمیم می‌گیرد با این پول چه کند».

با این حال، سالگرد قیام مردم ایران در ۲۵ شهریور فرصتی را برای آمریکا فراهم می‌کند تا پیامی قاطع را به جهان و رژیم ایران برساند که شرکت در تهدیدات به جنگهای ویرانگر و حمایت از تروریسم علیه مخالفان خود در خارج از کشور این حکومت را از شرکت در نشستهای سازمان ملل در نیویورک محروم می‌کند.

ما از شما می‌خواهیم که صدور ویزا برای رئیسی و اطرافیانش را رد کنید.

امضا کنندگان

سناتورها:

ریک اسکات

تام کاتن

کتی بوید بریت

چاک گراسلی

تد باد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21d35da6-acb8-4683-99aa-824711172dcf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات