728 x 90

نادران عضو مجلس ارتجاع: اگر مصوبه مجلس را اجرا نکنند خودم رئیس‌جمهور را استیضاح می‌کنم!

الیاس نادران  عضو مجلس ارتجاع
الیاس نادران عضو مجلس ارتجاع

در جلسه روز سه‌شنبه ۱۴بهمن مجلس ارتجاع در جنگ و دعوای باندی بر سر لایحه بودجه ۱۴۰۰ رژیم الیاس نادران عضو مجلس رژیم با تهدید آخوند روحانی گفت: اگر مصوبه مجلس را اجرا نکنند خودم رئیس‌جمهور را استیضاح می‌کنم!

نادران افزود: «ما انتظار داریم همکارانمان کمک کنند تا ما بتوانیم با تصویب بودجه اختیارات را از دولت بگیریم. برخی البته نگران مصوبه توسط دولت هستند. من عرض می‌کنم که دولت حق این را ندارد، ما ۳روز کلیات را در کمیسیون نگه داشتیم تا رئیس‌جمهور مجبور شود نامه بدهد، مگر دولت جرأت دارد مصوبه مجلس را اجرا نکند. من اولین کسی خواهم بود که رئیس‌جمهور را استیضاح می‌کنم».

وی در ادامه گفت: «این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم که دولت چگونه اقدام کند، مجلس باید نشان دهد که تصمیم‌گیر است و با اقدام خود نشان دهد که دست شعبده‌بازان رو شده است و بازی دولت را نمی‌خورند. البته احتیاط لازم است و باید مراقبت کرد ولی حتماً اجازه نخواهیم داد که دست دولت برای پول پاشی باز باشد و با آن مقابله می‌کنیم. امسال دولت با پول پاشی انضباط مالی کشور را به هم ریختیم و من به نمایندگان عرض می‌کنم که رد مصوبه تلفیق عروسی دولت است».

پاسدار قالیباف نیز درباره تذکر صباغیان عضو مجلس ارتجاع که بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، روحانی باید در مجلس بود و از کلیات بودجه دفاع می‌کرد گفت: «رئیس‌جمهور باید برای دفاع از کلیات بودجه سال۱۴۰۰ در مجلس حضور پیدا می‌کرد به‌همین جهت از ۱۰روز قبل نامهٔ کتبی نوشتم و از ایشان به‌طور رسمی دعوت کردم. رئیس‌جمهور این دعوت را اجابت نکرد». (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۱۴بهمن).

در جلسه امروز مجلس ارتجاع آصفری، عضو مجلس ارتجاع گفت: لایحهٔ بودجهٔ دولت یک لایحهٔ سیاسی و غیرعملیاتی است. شرایط کشور حساس است، مردمی هستند که پس از ۳۰سال خدمت هنوز خانه‌یی برای خود ندارند.

فراهانی، عضو مجلس ارتجاع درباره لایحه بودجه گفت: لایحهٔ بودجهٔ دولت به‌هیچ عنوان قابل دفاع نبوده و نیست؛ لایحه‌یی است که کاملاً سیاسی نوشته شده بود. ... ارز ۴۲۰۰تومانی و رانت در جیب عدهٴ قلیلی رفته که یا از وابستگان مدیران دولتی بودند یا از هم حزبی‌هایشان بودند و یا از سلبریتیها بودند.

قاضی‌زادهٴ هاشمی، نایب‌رئیس مجلس ارتجاع گفت: ۹۸درصد نماینگان مجلس مخالف عملکرد روحانی هستند. طرح استیضاح و عزل روحانی به‌صلاح نیست، بنابراین مجبوریم بین بد و بدتر بد را انتخاب کنیم و خلأها را پر کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd71038d-a9cb-4810-a26c-4a08497749f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات