728 x 90

مقامات آمریکایی برگزاری جلسه محرمانه درباره ایران: تهدیدات ایران در حال تشدید شدن است

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا،
میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا،

بنا به گزارش پولیتیکو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت هفت کارمند کنگره و مقامات آمریکایی گفتند، مقامات ارشد روز سه‌شنبه اولین جلسه محرمانه دولت بایدن با تمرکز بر ایران برای همه سناتورها را، در زمانی که روابط با تهران رو به افزایش است و محدودیت‌های هسته‌ای در حال تضعیف است، برگزار می‌ کنند.

وندی شرمن معاون وزیر خارجه در حال خروج، کالین کوهل معاون وزیر دفاع، مورگان مویر معاون مدیر اطلاعات ملی، برایان نلسون معاون خزانه داری در امور تروریسم و ​​اطلاعات مالی و معاون دریاسالار استفن کوهلر، طرح، استراتژی و سیاست ستاد مشترک، ساعت 4 بعد از ظهر برای جلسه توجیهی طبقه بندی شده، در کاپیتول هیل[بنای کنگره] خواهند بود..میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، که چندین ماه پیش خواستار برگزاری جلسه توجیهی ایران شده بود، در صحن مجلس سنا بحث می کرد که تهدیدات از سوی ایران در دوران ریاست جمهوری جو بایدن بدتر شده است. یکی از دستیاران جمهوری خواه مجلس سنا گفت که این جلسه توجیهی 'از موعدش هم گذشته است.مک کانل پس از کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی در سوریه توسط یک نیابتی ایران در دو ماه پیش، دولت را مورد انتقاد قرار داد. آمریکا با حملات هوایی به تأسیسات مورد استفاده گروههای وابسته به سپاه پاسداران پاسخ داد....

سناتور جونی ارنست (R.-Iowa) در یک درخواست دو حزبی ماه گذشته از بایدن برای تقویت مجدد تلاش های آمریکا برای اعمال تحریم ها بر محموله های نفت و گاز ایران، ده‌ها سناتور را رهبری کرد.

او در بیانیه‌ای گفت: «بسیار ناامیدکننده است که درخواست دو حزبی من برای اجرای تحریم‌های نفتی ایران، که شامل دوازده سناتور جمهوری‌خواه و دموکرات است، با وجود ضرب‌الاجل درخواستی امروز، هنوز پاسخی از سوی دولت دریافت نکرده است.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd9def6e-1759-4f20-9b4c-18eb4338718c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات