728 x 90

یک مقام ارشد آمریکا: رژیم ایران تا این تاریخ توافق نکرده که گام‌های ضروری را در مورد برنامهٔ اتمی‌اش بردارد.

مذاکرات برجام
مذاکرات برجام

به گزارش سایت کاخ‌سفید یک مقام ارشد دولت بایدن درباره وضعیت مذاکرات اتمی اعلام کرد: رژیم ایران تا این تاریخ توافق نکرده که گام‌های ضروری را در مورد برنامهٔ اتمی‌اش بردارد.

این مقام ارشد دولت بایدن گفت: رژیم ایران چالشی همیشگی است و ما در اکثر موارد یک جبهه متحد در وین علیه رژیم ایران داریم. شرکای ما در سرتاسر جهان نیز برای این رژیم روشن ساختند که تنها راه خروج از وضعیت خفگی اقتصادی که در آن قرار دارد، بازگشت به تعهدات توافق هسته‌یی است.

مقام ارشد دولت بایدن افزود: مقام‌های رژیم ایران بودجه جدید خود را ارائه کردند که نسبت به‌سال گذشته ۲۰درصد کاهش یافته است. این بودجه نشان‌دهنده این نیست که رژیم ایران در وضعیت اقتصادی خوبی قرار دارد و پس از دور اول مذاکرات وین، پول آنها به پایین‌ترین سطح سقوط کرده است.

مقام ارشد دولت بایدن با اشاره به سفر یک مقام وزارت خزانه‌داری آمریکا به امارات بر آمادگی آمریکا برای اجرای بیشتر تحریم‌ها تأکید کرد.

وی گفت: من می‌توانم بگویم که ما همه تحریم‌ها را حفظ کرده‌ایم. آندریا گاکی Andrea Gacki، مدیر دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه‌داری، به‌تازگی در امارات متحده عربی بود و ملاقاتها در دبی با بخش خصوصی انجام داد تا روشن کند که تحریم‌ها علیه رژیم ایران برقرار هستند، ما آماده هستیم تحریم‌ها را بیشتر اجرا کنیم، و در صورتی که تحریم‌ها را دور بزنید، ایالات متحده شما را زیر نظر خواهد داشت و این کار عواقبی خواهد داشت. (سایت کاخ سفید۲۷آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cfb65b4-9f1c-4e86-8737-bb8fdc3b69c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات