728 x 90

سوريه,

عملیات رزمندگان ارتش آزادی سوریه و انهدام چند تانک‎ نظامیان اسد

-

عملیات رزمندگان ارتش آزاد سوريه
عملیات رزمندگان ارتش آزاد سوريه
انهدام یک سکوی موشکی ضدتانک نظامیان اسد
رزمندگان ارتش آزادی سوریه در ادامه نبردهای خود با نظامیان اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران در شهر طیبت امام و نواحی اطراف آن، یک سکوی موشکی موسوم به کورنیت متعلق به نظامیان اسد در این جبهه را با موشک تاو منهدم کنند.
درگیریها در این منطقه از سه روز پیش شدت یافته و بمباران وحشیانه هوایی شهر قطع نمی‌شود.

به غنیمت گرفتن یک تانک تی 72 توسط رزمندگان ارتش آزادی سوریه
رزمندگان ارتش آزادی سوریه در درگیریها حومه حما، موفق شدند تهاجم شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران و اسد در جبهه زلاقیات را در هم بشکنند و یک تانک تی 72 را نیز به غنیمت بگیرند. جبهه زلاقیات در روزهای اخیر شاهد درگیریها شدیدی است.

انهدام یک تانک تی 72 مزدوران اسد در حومه حما
رزمندگان جیش العزه وابسته به ارتش آزادی سوریه در ادامه نبردهای حومه حما، یک تانک تی 72 شبه‌نظامیان مزدور رژیم اسد را با موشک هدایت‌شونده تاو منهدم کردند.
یادآوری می‌شود که درگیریها در حومه حما در روزهای اخیر به شدیدترین نقطه رسیده و رزمندگان عملیات خود را در زیر بمبارانهای سنگین هواپیماهای روسی و رژیم اسد، به پیش می‌برند.

انهدام یک تانک پیشرفته نظامیان اسد
به‌دنبال شدت یافتن درگیرها در حومه حما، رزمندگان ارتش آزادی سوریه روز گذشته در جبهه زلاقیات، یک تانک تی 72 نظامیان اسد را با موشک هدایت‌شونده تاو منهدم کردند. شهر زلاقیات از توابع شهرستان محرده که مرکز تجمع پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران است، محسوب می‌شود.
این در حالیست که مواضع رزمندگان به‌شدت در زیر آتش هواپیماهای روسی و سوری و همچنین توپخانه سنگین رژیم اسد قرار دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46878b64-4189-4e11-89ab-c2860f746926"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات