728 x 90

قیام سراسری - شماره ۹۷

معاون رئیسی: مجاهدین در حال یارگیری از جوانان هستند و عده‌ای از آنها طرفداری می‌کنند

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری - شماره ۹۷

معاون رئیسی: مجاهدین در حال یارگیری از جوانان هستند و عده‌یی از آنها طرفداری می‌کنند

 

در حالی‌که قیام سراسری مردم ایران دومین ماه خود را پشت سر می‌گذارد، پاسدار محمد دهقان معاون حقوقی رئیسی، جلاد ۶۷ و عضو شورای نگهبان رژیم، روز دوشنبه ۹ آبان، با ابراز وحشت از استمرار قیام و استقبال فزاینده مردم و جوانان از مجاهدین از ”نیروهای امنیتی و انتظامی ”خواست از ”یارگیری دشمن و مجاهدین در حوادث اخیر کشور“ممانعت کنند.

وی در جلسه «شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاههای اجرایی» گفت: «نارضایتی ممکن است در هر دوره‌ای وجود داشته باشد، اما آنچه در یکی دو ماه اخیر رخ داده فراتر از اعتراض است»؛ وی افزود همان مجاهدین دهه ۶۰ «در حال یارگیری از جوانان کشور هستند و متأسفانه می‌بینیم که عده‌یی در داخل کشور از آنها طرفداری می‌کنند».

پاسدار دهقان افزود: «در اول انقلاب کسانی که جذب مجاهدین شدند اسیر هیجانات و اتفاقات بودند... اینها در ابتدا آدم بدی نبودند و دنبال خدمت به خلق بودند که جذب مجاهدین شدند. از همین روست که تأکید می‌شود الآن باید همه مراقبت کنیم و مراقب هم باشیم... باید مراقبت کرد که کسی سرباز مجاهدین نشود... در این موقعیت باید دقت کنیم که دشمن از یاران نظام و انقلاب سربازگیری نکند».

دهقان از اوایل حکومت آخوندها به خدمت سپاه در آمد، در دهه ۷۰ رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان تهران و معاونت سازمان بسیج دانشجویی بود. در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ رئیس ستاد انتخاباتی پاسدار قالیباف بود و از سال ۹۸ به عضویت شورای نگهبان در آمد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۰ آبان ۱۴۰۱ (اول نوامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04b322b7-47eb-40bf-b31e-23364b0e570a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات