728 x 90

مصاحبه نمایندگان کنگره آمریکا با کانال ای‌بی‌سی نیوز درباره بازدارندگی رژیم ایران

مایک گالاگر ، نماینده جمهوریخواه  راجا کریشنامورتی  ، نماینده دمکرات در کمیته اطلاعات
مایک گالاگر ، نماینده جمهوریخواه راجا کریشنامورتی ، نماینده دمکرات در کمیته اطلاعات

با نمایندگان کنگره آمریکا مایک گالاگر نماینده جمهوریخواه و راجا کریشنامورتی نماینده دموکرات روز یکشنبه ۶فروردین در گفتگویی با کانال ای‌بی‌سی نیوز  درباره حملات اخیر شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه و کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی و بازدارندگی رژیم ایران در منطقه شرکت کردند. 

مایک گالاگر نماینده جمهوریخواه و عضو کمیته نیروهای مسلح در مجلس نمایندگان گفت: بله، فرض کنید که ما به‌شدت به بازدارندگی نیروهای ایران اعتقاد داریم، زیرا این مسأله در برابر یک رژیم خشن و تهدید آمیز، مانند رژیم ایران، بسیار حیاتی است. اگر ما بتوانیم این بازدارندگی را حفظ کنیم، می‌توانیم برای امنیت و منافع ملی خود در برابر تهدیدات امنیتی مختلف، مانند تهدیدات موشکی یا تهدیدات شبه‌نظامیان نیابتی ایران، ایستادگی کنیم. اما اگر این بازدارندگی به هر دلیلی به خطر بیافتد، ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که رژیم ایران به خودی خود از تهدیدات دست بردارد. به همین دلیل، ما باید برای حفظ بازدارندگی، اقدامات لازم را انجام دهیم.

راجا کریشنامورتی نماینده دمکرات در کمیته اطلاعات گفت: بله، من موافق هستم که این حملات موجب چالش برای استراتژی بازدارندگی ما در برابر ایران شده است، اما باید توجه داشت که داشتن نیروهای متعدد در سوریه و عراق، ما را در برابر تهدیدات داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در این مناطق تقویت می‌کند. بنابراین، در عین‌حال که باید با دقت و حساسیت به این حملات واکنش نشان دهیم، نباید از دید اصلی واقعیت‌های امنیتی کنار بگذاریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7b5fe16-91d4-45f3-83ca-d1c467af4cb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات