728 x 90

مصاحبه مایکل تچنر و راسموس هانسون نمایندگان پارلمان نروژ درباره بیانیه اکثریت نمایندگان پارلمان نروژ

مایکل تچنر و راسموس هانسون نمایندگان پارلمان نروژ
مایکل تچنر و راسموس هانسون نمایندگان پارلمان نروژ

اکثریت پارلمان نروژ خواستار تغییر در ایران شدند

ما امیدواریم که مبارزه شما پیروز شود و

دموکراسی و حاکمیت قانون به‌ اجرا در آید

 

مایکل تچنر - نماینده پارلمان نروژ:

اکثریت پارلمان نروژ خواستار تغییر در ایران شده‌اند. ما از برنامه ۱۰ماده‌یی خانم رجوی برای تغییر سیاسی در ایران حمایت می‌کنیم. ما هم‌چنین نقض حقوق‌بشر در ایران و نقش مخرب رژیم را در خاورمیانه محکوم می‌کنیم. ما از یک قانون اساسی جدید در ایران حمایت می‌کنیم که قدرتها را از هم جدا می‌کند و دموکراسی را برقرار سازد، جایی که تمام حقوق‌بشر، هم‌چنین احترام به زنان، بخشی از آن خواهد بود. ما از مقاومت علیه رژیم حاکم حمایت می‌کنیم و هم‌چنین سیاست‌های دیرینهٔ رژیم و تلاش‌ها بر ضد مخالفان در خارج از کشور را محکوم می‌کنیم. این قابل‌قبول نیست و رفتارهایی مانند این نیز استدلال خوبی برای لیست‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی خواهد بود. بنابراین ما بهترین‌ها را برای همه افرادی آرزو می‌کنیم که هر روز برای تغییر رژیم در ایران تلاش می‌کنند و امیدواریم که این مبارزه پیروز شود و دموکراسی و حاکمیت قانون به‌اجرا در آید.

 

مصاحبهٔ راسموس هانسن نماینده پارلمان نروژ با سیمای آزادی

من و حزب سبزهای نروژ کاملاً

از مبارزه برای آزادی و دموکراسی در ایران حمایت می‌کنیم

ما از همه دولتهای دموکراتیک می‌خواهیم از این مبارزه حمایت کنند

 

راسموس هانسون نماینده پارلمان نروژ

اسم من راسموس هانسون است. من نماینده پارلمان از حزب سبزهای نروژ هستم. من و حزب سبزهای نروژ کاملاً از مبارزه برای آزادی و دموکراسی در ایران حمایت می‌کنیم. ما نقض حقوق‌بشر، به‌ویژه سرکوب زنان را محکوم می‌کنیم و خواهان حسابرسی از عاملان قتل‌عام۱۳۶۷ برای جنایات مداوم علیه بشریت هستیم. مردم ایران شایستهٔ یک نظام دموکراتیک هستند و ما از همه دولتهای دموکراتیک می‌خواهیم از این مبارزه حمایت کنند. ما اقدامات رژیم ایران از جمله اقدامات تروریستی و شیطان‌سازی علیه مخالفان ایرانی در اشرف۳ در آلبانی و برگزاری محاکمه‌های ساختگی و غیابی در تهران را به‌شدت محکوم کردیم. از آنجایی که رژیم ایران همهٔ راههای سیاسی را برای تغییر بسته است، جهان آزاد باید حقوق مردم ایران را برای قیام علیه رژیم و مبارزه برای آزادی خود به‌رسمیت بشناسد. ما به‌شدت نقش مخرب رژیم ایران در خاورمیانه و غزه را محکوم می‌کنیم و امیدواریم که جهان در مبارزه برای حمایت از آزادی و دموکراسی برای همهٔ ایرانیان متحد شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a44751c9-06f3-4bba-845b-ff44a032aa32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات