728 x 90

محرم-آماده باش کامل پلیس تهران از ترس اعتراضات

آماده باش کامل پلیس تهران از ترس اعتراضات در ماه محرم
آماده باش کامل پلیس تهران از ترس اعتراضات در ماه محرم

ماه محرم و تبدیل مراسم و دسته‌های عزاداری به تظاهرات ضدحکومتی علیه یزید دوران خامنه‌ای باعث وحشت و نگرانی رژیم آخوندی شده است.

پاسدار حسین رحیمی سرکرده نیروی انتظامی تهران بزرگ روز دوشنبه ۱۹شهریورماه گفت: از بعد ازظهر امروز که مراسم در هیئات، تکایا و مساجد آغاز می‌شود همکاران ما در سراسر شهر تهران به‌صورت آماده‌باش خواهند بود.

وی با اشاره تلویحی به ممنوعیت هر گونه مراسم مذهبی در تکایا و مساجد بدون همآهنگی قبلی افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده تمامی برگزار کنندگان این مراسم مذهبی با پلیس همآهنگ خواهند بود و هر یک از این تکایا و مساجد یک نماینده هیأت و مرتبط با پلیس خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

اگر چه رژیم دجال آخوندی سعی می‌کند که بیشترین سوء‌استفاده را از احساسات مردم را در ماه محرم داشته باشد. اما آنچه که مشغله اصلی رژیم در این ماه است، وحشت و ترس از حرکات اعتراضی مردم و جوانان این میهن است

انگیزه مردم به جان آمده در این ماه با تاسی به حماسه حسینی، برای مقابله با نظام ولایت دوچندان است و رژیم این را به‌خوبی می‌فهمد زیرا تجربه سال ۸۸و قیام مردم در تاسوعا و عاشورا را در کارنامه خویش دارد. قیامی که لرزه سرنگونی به سراپای رژیم افکند.

بعبارت دیگر اگر ‌چه رژیم آخوندی با دجالگری خاص خود تلاش می‌کند تا سوء‌استفاده خود را از ا مراسم محرم داشته باشد، اما با توجه به منفوریت رژیم، مردم نیز فرصت را مغتنم شمرده و ضمن برزگداشت قیام حسینی، به‌دنبال این هستند تا خشم و انزجارشان را از رژیم ابراز کنند.

 

وحشت رژیم از عاشورا و قیامهای مردمی

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، در سلسله مطالبی راجع به وقایع قیامهای سال ۸۸ و ۸۹ به‌نقل از یکی از مزدوران رژیم نوشت (قیام کنندگان): هم شعار نه غزه نه لبنان سر دادند، هم ژست دفاع از غزه و فلسطین گرفتند. هم مریم رجوی همه جوره از آنها حمایت کرد. هم مدعی مردمی بودن هستند. (تسنیم ۲۷/آذر/۹۶)

یک مهره حکومتی نیز با ابراز وحشت از وقایع مقطع قیام و با نقل اظهارات جوانان شرکت‌ کننده در تظاهرات خیابانی نوشت (یک جوان): با خشم به من گفت این نظام مادر مرا اعدام کرده و پدرم هم فرار کرده رفته اشرف... من تا نظام سرنگون نشود توی خیابان می‌مانم. نسل (مجاهدین) بعد از سالها جان گرفته بودند. (تسنیم ۲۸/آذر/۹۶)

سپاه پاسداران خامنه‌ای نیز برای هشدار به نیروهای وارفته خود، صحنه‌هایی از قیام مردم در عاشورا سال ۸۸ را منتشر کرد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس همچنین با نقل اظهارات آخوند مصلحی وزیر اطلاعات سابق رژیم نوشت: مصلحی با اشاره به نقش مجاهدین در فتنه ۸۸ تصریح کرد: مجاهدین در فتنه ۸۸ دقیقاً طراحی و برنامه‌ریزی منسجم داشتند... فتنه ۸۸ تمام نشده و اکنون نیز ادامه دارد چرا که فتنه ۸۸ براندازی نظام را دنبال می‌کرد و هنوز به هدفش نرسیده است.. (تسنیم ۲/دیماه/۹۶)

پاسدار جزایری سخنگوی نیروهای مسلح رژیم نیز با نگرانی گفت: دشمنی که توانست آن فتنه عظیم را پیاده‌سازی کند چه بسا قادر باشد در آینده نیز همین مدل فتنه را برای نظام داشته باشد. (تسنیم ۳/دیماه/۹۶)

 

ترس و وحشت نظام پوسیده ولایت فقیه از قیام و خطر مجاهدین در سالگرد قیام ۸۸

سالگرد قیام ۶دیماه ۱۳۸۸(روز عاشورا) وحشت و افسارگسیختگی رژیم علیه مجاهدین در تلویزیون حکومتی و رسانه‌های سپاه پاسداران

این همه ابراز وحشت از سالگرد قیام عاشورای۸۸، چرا؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a93822e9-349e-48fa-a167-f0c639cfab1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات