728 x 90

ترس و وحشت نظام پوسیده ولایت فقیه از قیام و خطر مجاهدین در سالگرد قیام ۸۸

قیام مردم در سال88
قیام مردم در سال88
در سالگرد قیام مردم در 6دی (عاشورای 88)، رسانه‌های حکومتی و منبرها و نمایشها و رادیو-تلویزیون حکومتی هم‌چنان صحنه ترس و وحشت نظام پوسیده ولایت فقیه ار قیام و خطر مجاهدین و درهم پیچیده شدن بساط حاکمیت ظلم و غارتگری است.
سایت رادیو و تلویزیون تحت کنترل خامنه‌ای گزارش کرد: مریم رجوی از جریان فتنه در سال 88 دفاع کرد و (مجاهدین) در ادامه دشمنی‌های خود با نظام جمهوری اسلامی در وقایع پس از انتخابات 88 حضور فعالی داشت. صحبتهای مریم رجوی، فرمانده این گروه را مشاهده می‌کنید.
مریم رجوی:
و سومین حقیقت، وجود یک نیروی تغییر و یک جایگزین دموکراتیک است. قدرت این جایگزین در این است که شرایط بحرانی را به سرنگونی رژیم بالغ می‌کند. در سال 88هسته‌ی اصلی قیامها را تشکیل داد و شعارها را از رأی من کو به شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه رسوند. مرداد سال گذشته با برافراشتن پرچم دادخواهی کشتار زندانیان سیاسی در 29سال پیش رو به کانون سیاست امروز منتقل کرد و در نمایش انتخابات اخیر شعار نه جلاد نه شیاد را اجتماعی کرد. به‌طوری که ولی‌فقیه ارتجاع فریاد می‌کشید که چرا جای شهید و جلاد عوض شده است. بله زمان رسوایی جلادان است تا روزی که در پیشگاه ملت ایران از آنها حسابرسی شود.

سران و مهره‌های رژیم در سالگرد قیام مردم در عاشورای 88 در پیامها و اظهاراتی، به ابراز شادمانی از سرنگون نشدن حکومت ولایت فقیه در جریان قیام پرداختند.
آخوند جنتی، رئیس خبرگان آخوندی، به بسیج عوامل رژیم در روز 9دی گفت: این روز معجزه بود.
آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع، گفت: فتنه 88به دنبال سقوط نظام ولایی بود.
ستاد نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای در بیانیه‌یی روزهای قیام را «یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌افروز» توصیف کرد.
پاسدار حمیدرضا مقدم فر، مشاور فرهنگی سرکرده سپاه پاسداران در مصاحبه با رادیو رژیم گفت:
چرا باید به اون پرداخت، چون قطعا این فتنه، فتنه آخر نخواهد بود. میتونه در اشکال دیگر بروز و ظهور پیدا کنه. اما شاکله اون مؤلفه‌های اصلی اون یکیست. در فتنه 88، خب ما سی سال قبل از اون فتنه‌های زیادی رو داشتیم اما این سخت‌تر از همه بود، چرا؟ به‌دلیل این‌که این اولین باری بود که دشمن تونست با همان شناسایی درون را جذب کردن. دشمن تونست مسئولان ارشدی را در نظام جمهوری اسلامی و یه بخشی از نخبگان را با خودش همراه کنه. یعنی برای اولین بار بود که حرف کسانی که در تراز مسئولیتهای در جمهوری اسلامی، حرفها اینها، یعنی برای اولین بار بود رهبران سازمان منافقین، مجاهدین خلق، در رسانه‌هاشون حرفهایی می‌زدند همان حرفها رو کسانی در جمهوری اسلامی می‌زدند که در دهه 60آسیب دیده بودند، یعنی این خیلی حادثه بزرگی بود. میتونست فروپاشی نظام بشه. یعنی این قدرتهدید بزرگ بود این فتنه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00cbc21b-67f7-424a-9548-80ae13cfaf2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات