728 x 90

متیو میلر: زمان صدور اعلامیه برای این گروه خیلی دیر شده است

متیو میلر سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
متیو میلر سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا

متیو میلر، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، روز چهارشنبه ۱۱بهمن در کنفرانس خبری خود در پاسخ به پرسشی پیرامون اعلام تعلیق فعالیت‌ها توسط گروه شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران در عراق گفت: «زمان صدور اعلامیه برای این گروه خیلی دیر شده و همان‌طور که رئیس‌جمهوری گفته، ایالات متحده اقداماتی را برای پاسخگو کردن کسانی که مسئول مرگ سربازان آمریکایی هستند انجام خواهد داد».

وی در این کنفرانس خبری هم‌چنین با اشاره به تصمیم آمریکا در پاسخگویی به حملات این شبه‌نظامیان ادامه داد: «موضع ایالات متحده روشن است، اجتناب از تشدید تنش، درخواست توقف حملات به پرسنل و منافع ایالات متحده، و تعهد به پاسخگویی به گروه‌های مسئول حملات، در زمان و مکانی که واشنگتن خود انتخاب می‌کند».

این سخنان در حالی بیان شد که جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، پیش‌تر در روز چهارشنبه گفت: ایالات متحده «مقاومت اسلامی عراق»، متشکل از چند گروه شبه‌نظامی مورد حمایت حکومت ایران از جمله کتائب حزب‌الله، را مسئول حمله پهپادی اخیر در اردن و کشته‌شدن سه سرباز آمریکایی می‌داند و در حال آماده‌سازی حملات تلافی‌جویانه علیه این گروه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9e06c3e-6737-42cf-adc1-d465458627c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات